Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvilken kalender-app som benyttes på dette bilde ?

 

Noen som har erfaring med den ?

Det minner veldig om Pure Calendar. Jeg bruker den og anbefaler den på det varmeste, men det er en paid app, så root eller US/UK SIM må til.

Takk for det!

Ja de så veldig like ut. Forskjellene er helt sikkert pga en eller annen instilling som er gjort. Den skal testet hvertfall!

Lenke til kommentar

Finnes det et program som teller hvor mange sms, mms, ringeminutter og som man kan sette en alarm på etter så lang tid osv? NetCounter teller jo datatrafikk, og er kjekt å sette en alarm når man nærmer seg grensen av hva abonnementet har. Hadde vært kjekt med et program som sa ifra når man f.eks har sendt 400 sms og ringt 400 minutter og slikt. Noen?

Lenke til kommentar

Finnes det et program som teller hvor mange sms, mms, ringeminutter og som man kan sette en alarm på etter så lang tid osv? NetCounter teller jo datatrafikk, og er kjekt å sette en alarm når man nærmer seg grensen av hva abonnementet har. Hadde vært kjekt med et program som sa ifra når man f.eks har sendt 400 sms og ringt 400 minutter og slikt. Noen?

Lenke til kommentar

Finnes det et program som teller hvor mange sms, mms, ringeminutter og som man kan sette en alarm på etter så lang tid osv? NetCounter teller jo datatrafikk, og er kjekt å sette en alarm når man nærmer seg grensen av hva abonnementet har. Hadde vært kjekt med et program som sa ifra når man f.eks har sendt 400 sms og ringt 400 minutter og slikt. Noen?

 

Call Meter NG har endle av de funksjonene du leter etter. Prøv det!

Lenke til kommentar

Kan melde om at EasySMS fungerer fett på HTC Desire via Bluetooth. :thumbup:

 

Ser easysms klarer kun sende en melding på 160 tegn, så vil heller anbefale: RemoteSMS, har widget og alt :)

 

Kan skrive lenger SMS med donation version.

 

EDIT: RemoteSMS finnes vel ikke i fullversjon på Market? Hvor kan jeg ellers finne den?

Endret av hessel
Lenke til kommentar

Finnes det et program som teller hvor mange sms, mms, ringeminutter og som man kan sette en alarm på etter så lang tid osv? NetCounter teller jo datatrafikk, og er kjekt å sette en alarm når man nærmer seg grensen av hva abonnementet har. Hadde vært kjekt med et program som sa ifra når man f.eks har sendt 400 sms og ringt 400 minutter og slikt. Noen?

 

Call Meter NG har endle av de funksjonene du leter etter. Prøv det!

Takk for svar :)

Under samtaler står det helt til høyre etter siste | antall timer osv.. Er det totalt bruk på telefonen? Og før | er denne måneden? Samme med sms?

Lenke til kommentar

Oioioi Christanor! Den der er jo ganske grei. Likte spesielt denne "We don't discriminate. All formats are supported. They may not work on your phone, but we'll put them on there for you anyway."

 

Men det der skal prøves. Akkurat nå bruker jeg dropbox en del. Og den er litt fisefin på dette med filer, selv om jeg fikk ordnet det med IO File Manager

Lenke til kommentar

Installer apps raskt ved å browse på PC-en

 

Innstaller disse to appsene:

AppBrain App Market

Fast Web Installer

 

Logg nå inn på google-kontoen din på AppBrain. Browse Android market via AppBrain, og du kan nå trykke på "install" på apps, og de vil fullstendig automagisk bli installert på telefonen din, uten at du behøver å trykke noe som helst. Ekstremt praktisk!

Endret av Invisible_Elf
Lenke til kommentar

Installer apps raskt ved å browse på PC-en

 

Innstaller disse to appsene:

AppBrain App Market

Fast Web Installer

 

Logg nå inn på google-kontoen din på AppBrain. Browse Android market via AppBrain, og du kan nå trykke på "install" på apps, og de vil fullstendig automagisk bli installert på telefonen din, uten at du behøver å trykke noe som helst. Ekstremt praktisk!

 

Kan jo nevnes at dette er noe som blir "standard" funksjoner når de oppdaterer Market :)

Lenke til kommentar

Kan melde om at EasySMS fungerer fett på HTC Desire via Bluetooth. :thumbup:

 

Ser easysms klarer kun sende en melding på 160 tegn, så vil heller anbefale: RemoteSMS, har widget og alt :)

 

Kan skrive lenger SMS med donation version.

 

EDIT: RemoteSMS finnes vel ikke i fullversjon på Market? Hvor kan jeg ellers finne den?

Jeg fikk meg denne før jeg fikk utenlandsk simkort, så jeg sendte en mail til adressen jeg fant på denne siden http://www.ct-designs.de/android/remotesms/ (Offisielle siden dems), så fikk jeg hyggelig mail tilbake med appen som vedlegg.

Endret av Skjo
Lenke til kommentar

Forresten et tips til Torrent-Fu-brukere: Denne kan også brukes til fjernstyring av PCens bittorrentprogram fra telefonen vha mobildata (altså ikke bare over ens egen WiFi). Trodde dette bare gjaldt for Transdroid, men oppskriften på youtube

 

 

virker også med Torrent-Fu.

 

Antar at noe lignende vil virke for VLC-fjernkontroll-appen etc. - ville være nyttig på hytta hvis man har PCen koblet til flatskjermen, men ikke har WiFi. Vet at det også finnes Bluetooth-fjernkontroller, men har ikke funnet noen som er stabil.

 

Foretrekker fra i dag Torrent-Fu pga integreringen med Swarm.

 

Edit: Oppdager nå at integreringen mellom disse ennå er på arbeidsbordet. Har lekt meg litt med Swarm i kveld, og programmet virker, men kan være kranglete når nye .torrent-filer skal tas inn. Tilsynelatende identiske .torrent-filer fra forskjellige søkesider aksepteres den ene gangen, og tas imot den neste. Likevel går det stort sett bra etter et par forsøk.

Endret av SvartUtenSukker
Lenke til kommentar

Bare jeg som sliter med Dashwire Labs hvor jeg skal få pinkode til Awesome Drop? Siden virker veldig ustabil og blir aldri lastet inn fullstendig.

 

Edit: never mind, funka helt fint da jeg bytta fra Firefox til Chrome. Merkelig.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...