Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Bare jeg som sliter med Dashwire Labs hvor jeg skal få pinkode til Awesome Drop? Siden virker veldig ustabil og blir aldri lastet inn fullstendig.

 

Edit: never mind, funka helt fint da jeg bytta fra Firefox til Chrome. Merkelig.

 

Har også inntrykk av at dette er tregt og ustabilt - både med FF og Chrome. Kan heller ikke se noen stor nytte i appen så lenge man kan overføre filer vha sitt eget trådløse nettverk, FTP etc - det måtte være hvis man sitter på en internettkafe og har funnet seg en fil man vil overføre til telefonen...men da kan man jo like gjerne hente den rett ned. Derfor har vi smarttelefon.

 

Sitter man hjemme og vil flytte filer mellom PC og mobil, begrenses hastigheten med Awesome Drop (i beste fall) av opplastingshastigheten mellom PCen og Internett - hos meg går det betydelig raskere å hente filene fra PCen over WiFi med Estrongs File Explorer.

 

Imidlertid plages jeg med filer i vanlig filmstørrelse (en knapp gigabyte) - det virker som om Estrongs etc. ikke er laget for å ligge og svive i bakgrunnen; i stedet krasjer nedlastingen en stund etter at jeg har slukket skjermen (også når jeg har bedt om at WiFi skal forbli påslått i Innstillinger). For større filer ser jeg ingen vei utenom USB, i alle fall ikke Awesome, som jeg dropper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, vil ha en root explorer...

 

Meeen, den er jo selvfølgelig ikke tilgjengelig på Market her til lands. Noe som bringer meg til neste spørsmål, har vi hørt noe som helst om når de vil åpne for å kjøpe apps her i Norge?

 

Er det noen enklere måte enn å kjøpe ett utenlandsk simkort, eventuelt dille med marketenableren og sånt?

Lenke til kommentar

Hm, vil ha en root explorer...

 

Meeen, den er jo selvfølgelig ikke tilgjengelig på Market her til lands. Noe som bringer meg til neste spørsmål, har vi hørt noe som helst om når de vil åpne for å kjøpe apps her i Norge?

 

Er det noen enklere måte enn å kjøpe ett utenlandsk simkort, eventuelt dille med marketenableren og sånt?

 

Hva mener du her egentlig? Dette gir jo ingen mening. Du må ha root for å bruke en root explorer. Og har du root er det minimale problemer å få utvidet tilgang til Market. Marketenabler er null stress..

Lenke til kommentar

Hvis du har root er det kjempeenkelt å kjøpe apps. Er bare å laste ned og installere Market Enabler, åpne det og trykke på et par knapper.

 

Ok, det var langt enklere enn jeg hadde forventet gitt.

 

Takker ;)

 

Jeg anbefaler MarketAccess istedenfor Market Enabler.

Hovedforskjellen er nok at MarketAccess gjør jobben sin allerede ved boot

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Har testa både ADW og Launcher Pro nå, og holder en knapp på Launcher Pro.

 

Noen viktige forskjeller:

- Launcher Pro kan velge look på ikoner i dock (stiliserte eller app-ikon), ADW har bare app-ikon

- Launcher Pro har tre docks, ADW har bare en

- ADW har en shortcut-mappe-ting på app-knappen i dock, har ikke utforsket denne ennå, vet ikke helt hvordan den fungerer

- Klikk-og-hold i dock for å legge til action/app, føles mer som standard Android-oppførsel enn ADW sin hold-og-dra-app-til-dock

- Launcher Pro har egne widgets, har ikke utforsket disse ennå

- Home-knappen til Launcher Pro kan konfigureres til Sense-oppførsel (til default homescreen om man ikke står der allerede, i så fall skjermoversikt), ADW har ikke denne muligheten (stort minus)

 

Begge er helt OK, men jeg kommer nok til å avinstallere ADW og beholde Launcher Pro som default. Liker stock Android-looken.

 

Legger ved et screenshot av min HTC Legend med Launcher Pro (har tre docks som er nesten helt like bortsett fra browser, har en med Opera (vist), en med stock browser og en med fil-explorer):

post-14496-1279745539,8743_thumb.png

 

Hvilken klokke og kalender widget er det du har der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...