Gå til innhold

IDIOTER som spiller


Anbefalte innlegg

Er dere også lei av å spille med online, og så plutselig kommer det en og ødelegger alt for deg?

Spiller CS, og møter på noen som alltid skal flame, spamme, eller være morsom. Er så jævla lei disse folka. Her om dagen møtte jeg en spiller jeg tror var ruset, og valgte å ta det opp:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ew2fGtiaJjo

 

Dette er kanskje den morsomeste opplevelsen av dem jeg har hatt. Ofte er ikke folkene så morsomme å høre på.

 

Har du noen gang møtt idioter på spill online? Har du noe å fortelle?

Endret av The_a_la_menthe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GGGRRRRAAAAHHHH!!! Voice changer!!! DET er noe jeg hater, voice changers burde vært bannlyst fra planetens overflate når det gjelder online-spill. Spesiellt ille er det på PS3 når små britiske drittunger med særdeles tykk akksent og pipestemme somsetter VC'n forbi ekorn på helium, hvilket resulterer i at stemmene deres beveger seg utenfor hva det menneskelige øret er i stand til å høre.

 

Men det verste har jeg fra Burnout Paradise. Jeg/host prøver å sette opp en challenge. Så kommer idioten. Enten så takedowner han alle så fort at hosten ikke rekker å sette oppe en challenge, eller så vet han ikke hva han skal gjøre, eller så gidder han ikke, eller så vil han bare lage kvalm ved å ikke delta og bare gjøre takedowns i stedet. Og når de ikke gidder å høre på advarsler sier min policy at de skal tuppes rett ut. På PS3 har jeg lagt til utrolig mange av disse idiotene på blacklisten.

Lenke til kommentar

Spelar du på amerikanske serverar må du nesten ta konsekvensane av å gjere det :p

 

Spelar som regel på norske serverar og er særs skjelden eg høyrer som masse som et pip. Men so har jo også du på lik linje med alle andre mulighet til å mute personar som du synst snakkar på ei støtande måte :)

Lenke til kommentar

Klippet var faktisk morsomt. Hadde ikke hatt noe imot å møte folk som det der en gang i blandt. :p For øvrig snakker han for tydelig til å være full eller høy.

 

Men ja, har møtt min dose idioter fra tid til annen. For å ta noen eksempler.

 

* Burnout Paradise: Idiot teiper fast mic-knappen så den står på hele tiden og spiller dårlig, høy musikk konstant. Vet det går å mute, men likevel.

 

* LotRO: Ble sparket fra en gruppe fordi jeg var Guardian og nektet å bruke skjold. Ser poenget med at jeg tåler mer om jeg har skjold, men fiendene døde da mer enn raskt nok og ingen av oss ble noe særlig skadet. Healeren fikk litt å gjøre, men er ikke det halve moroa?

 

* Quake: Idiot følger etter meg i minst en halvtime og skyter meg konstant helt til han går tom for ammo og skifter til øksen. Vi var på samme lag og hadde ikke på friendly fire.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Klippet var faktisk morsomt. Hadde ikke hatt noe imot å møte folk som det der en gang i blandt. :p For øvrig snakker han for tydelig til å være full eller høy.

 

Men ja, har møtt min dose idioter fra tid til annen. For å ta noen eksempler.

 

*Snipp*

 

* Quake: Idiot følger etter meg i minst en halvtime og skyter meg konstant helt til han går tom for ammo og skifter til øksen. Vi var på samme lag og hadde ikke på friendly fire.

 

AHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA! Har vært borti min dose med idioter på WoW jeg... Slike som gauler ut med caps og mener at de er bedre enn alle andre og vet ikke forskjellen på høyre og venstre. Tragisk. Det vil alltid være noen som ødelegger for andre så man kommer ikke forbi det dessverre.

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar

Trådstarter: virker mer som noen som prøver å være morsom. I denne tråden kaller du ham en idiot, klippet du linker til kaller ham ett rasistisk skjellsord.

 

Så man kan vel lure på hvem som egentlig er en idiot i dette tilfellet?

 

Igrunn bekrefter bare denne tråden de fordommer jeg har mot CS spillere. Xbox Live har også veldig mye umodne folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...