Gå til innhold

Sinnsykt billig 24" ACER


Anbefalte innlegg

Jeg slo til ganske raskt på det "nyttige tilbudet" fra ps, får skjermen den 30. april her.

 

Kontrastforholdet er jo på 40000:1, som sikkert er dynamisk, men det er bra uansett til en pris av 1628,- (inkl frakt på 107). Det er uansett en full hd skjerm, noe jeg er fornøyd med.

Endret av -OleChristian-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På ordrebekreftelsen står det "Levering bekreftet 2009.04.30", så jeg regner med de som bor rundt Arendal kan hente den direkte hos PS i dag (hvis den har kommet). Dere andre må nok belage dere på en dag eller to til, med mindre leverandøren til PS sender skjermene direkte ut til de som har kjøpt den.

Lenke til kommentar

24" er blitt billigt no, eg slengte meg på tilbudet på komplett sin E2400HD til 1749

 

Vente også på ein iMac, trur eg får dem nesten samme dato skal bli herligt å gå fra windows med 20" til OS X med 24" x 2

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Dumpet ned et tilbud i e-posten på "ACER 23.6"Wide. 16:9 FHD. 5ms 40000:1 DVI w HDCP TCO03 Black euro EME(ACM+ADM) Euro".

 

Link

 

Søkt meg frem til at det må være modell "X243HQbd", men finner lite omtaler. Fant noen tyske brukererfaringer som var veldig positive. PS skulle ha 1495 kr, noe som umiddelbart virker som et godt tilbud.

 

Det er to typer av denne skjermen hos Acer.

En med 5ms og en med 2ms (resten av forskjellene ser jeg ikke)

 

x243H

x243W

 

Denne er vel -W modellen.

Lenke til kommentar

Dynamisk vs statisk kontrast er to vidt forskjellige ting, v3g4rd.

 

Jeg vil personlig foretrekke 16:10 så lenge man taper oppløsning på å gå for 16:9 . Derfor er Samsung sin 23" 16:9 skjerm ganske interessant, med 2048x1152 oppløsning, altså flere pixler enn en vanlig 24" 16:10-skjerm. Denne koster ikke allverdens heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...