Gå til innhold

Jeg gikk glipp av alle storfilmer i 2008. Hva må jeg se?


eUnaas

Anbefalte innlegg

 

Transformers. Egentlig en 2007 film men kom på blu-ray i 2008 ;) 2'ern kommer nå til sommeren. Og ikke minst Terminator 4 som er rett rundt svingen!

 

Så, ingen filmar frå 2008 altså.

 

Ok!

 

Wall-E,

Rambo 4,

The Day The Earth Stood Still,

Iron Man,

Hellboy II: The Golden Army,

The Incredible Hulk,

Journey to the Center of the Earth,

Mamma Mia!,

The Dark Knight,

Tropic Thunder,

Death Race,

Eagle Eye,

Quantum of Solace,

Madagascar 2,

Yes Man,

Bolt,

Valkyrie,

Max Payne,

Hancock,

Wanted,

Star Wars: The Clone Wars,

+ + +

 

Det er en del av de større titlene. Enjoy

 

Hellboy er kun for dem som orker. De fleste jeg kjenner stakk før filmen var ferdig, fordi det var... vel, ikke dårlig, men det var tungt å se på.

Det eneste bra med Dark Knight var Heath Ledger, men hvis du er av den utrolig tålmodige typen, så er vel dette filmen for deg.

Mamma Mia er strictly en jentefilm, og er filmen der jeg mistet min respekt fro Pierce Brosnan, som også ødela sin karriere i mitt åsyn med å være med i en patetisk ultra chick-flick om ABBA.

Eagle Eye var en jævlig bra film å få med seg, men høyst ulogisk. Se filmen igjen og tenk deg om; tre etasjer med VANN i et serverrom? Og man kan kun skyte øyet for å ødelegge serveren(?) - burde den ikke blitt ødelagt av å bli skutt hvor som helst?

The Clone Wars var DEN største, DEN mest utrolige, DEN leieste skuffelsen jeg har hatt på år! Clone Wars var et brukket bein i mennesket som er Star Wars. Kun 5-åringer burde like den filmen; barnslig og sincerely dreadful.

 

Wall-E,

Max Manus,

Rambo 4,

Iron Man,

Tropic Thunder,

Yes Man,

Bolt,

Wanted,

Hancock,

Slumdog Millionaire.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg litt enig med MasterOfColours, filmen var rett og slett for lang og jeg tok meg selv i å titte på klokka flere ganger mot slutten. Hver gang man forventet at filmen var ferdig så tok det en ny vending, så ja det skjer for mye i filmen, men det skjer også over for lang tid. Så da må man være tålmodig for å holde ut.. Men filmen er absolutt verdt å se uansett, på grunn av prestasjonen til Ledger.

Lenke til kommentar
Transformers. Egentlig en 2007 film men kom på blu-ray i 2008 ;) 2'ern kommer nå til sommeren. Og ikke minst Terminator 4 som er rett rundt svingen!

 

Så, ingen filmar frå 2008 altså.

 

Ok!

 

Wall-E,

Rambo 4,

The Day The Earth Stood Still,

Iron Man,

Hellboy II: The Golden Army,

The Incredible Hulk,

Journey to the Center of the Earth,

Mamma Mia!,

The Dark Knight,

Tropic Thunder,

Death Race,

Eagle Eye,

Quantum of Solace,

Madagascar 2,

Yes Man,

Bolt,

Valkyrie,

Max Payne,

Hancock,

Wanted,

Star Wars: The Clone Wars,

+ + +

 

Det er en del av de større titlene. Enjoy

 

Hellboy er kun for dem som orker. De fleste jeg kjenner stakk før filmen var ferdig, fordi det var... vel, ikke dårlig, men det var tungt å se på.

Det eneste bra med Dark Knight var Heath Ledger, men hvis du er av den utrolig tålmodige typen, så er vel dette filmen for deg.

Mamma Mia er strictly en jentefilm, og er filmen der jeg mistet min respekt fro Pierce Brosnan, som også ødela sin karriere i mitt åsyn med å være med i en patetisk ultra chick-flick om ABBA.

Eagle Eye var en jævlig bra film å få med seg, men høyst ulogisk. Se filmen igjen og tenk deg om; tre etasjer med VANN i et serverrom? Og man kan kun skyte øyet for å ødelegge serveren(?) - burde den ikke blitt ødelagt av å bli skutt hvor som helst?

The Clone Wars var DEN største, DEN mest utrolige, DEN leieste skuffelsen jeg har hatt på år! Clone Wars var et brukket bein i mennesket som er Star Wars. Kun 5-åringer burde like den filmen; barnslig og sincerely dreadful.

 

Wall-E,

Max Manus,

Rambo 4,

Iron Man,

Tropic Thunder,

Yes Man,

Bolt,

Wanted,

Hancock,

Slumdog Millionaire.

 

Det er da grenser for hvor seriøst man skal ta en film som Eagle eye. Ikke det at filmen er noe å rope hurra for. En ganske ordinær action film, med noenlunde kjente fjes.

 

Det at Hellboy var tung å se på har jeg vanskelig for å forstå. Man skal være rimelig nedesnøvet da skulle man tro.

Endret av herrtuug
Lenke til kommentar
Hellboy er kun for dem som orker. De fleste jeg kjenner stakk før filmen var ferdig, fordi det var... vel, ikke dårlig, men det var tungt å se på.

Det eneste bra med Dark Knight var Heath Ledger, men hvis du er av den utrolig tålmodige typen, så er vel dette filmen for deg.

Mamma Mia er strictly en jentefilm, og er filmen der jeg mistet min respekt fro Pierce Brosnan, som også ødela sin karriere i mitt åsyn med å være med i en patetisk ultra chick-flick om ABBA.

Eagle Eye var en jævlig bra film å få med seg, men høyst ulogisk. Se filmen igjen og tenk deg om; tre etasjer med VANN i et serverrom? Og man kan kun skyte øyet for å ødelegge serveren(?) - burde den ikke blitt ødelagt av å bli skutt hvor som helst?

The Clone Wars var DEN største, DEN mest utrolige, DEN leieste skuffelsen jeg har hatt på år! Clone Wars var et brukket bein i mennesket som er Star Wars. Kun 5-åringer burde like den filmen; barnslig og sincerely dreadful.

 

Både Hellboy og TDK var mye bedre enn Eagle Eye imo. Eagle Eye var dum, rotete og kjedelig. TDK er opphypet, men fortsatt en god film.

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Jeg synes Cloverfield var finfin, jeg. Gjennomført, og konseptet fikk virkelig utfylt sitt potensiale. Eneste problemet med den var han dusten med kameraet, som i motsetning til alt annet ikke var troverdig for en femmer, og i tillegg ikke var det minste morsom. Bortsett fra det, flott film.

Lenke til kommentar

Batman-filmen var veldig... vel, ikke komplisert, men den var veldig "smart" og det var utrolig mye som skjedde, og mye man skulle få med seg, som man kanskje tygget vekk med popkornet. Selv har jeg ikke sjekket lengden på filmen, men for meg føltes det som om den hadde vart i mange, mange timer da den var ferdig. Det var en bra film, men den knappe tålmodigheten når det kommer til film ødela. Det var kritisk viktige ting å få med seg, og disse klarte jeg å la renne mellom fingrene som hvit sand. Det hadde nok forbedret hvis de hadde "forenklet" filmen litt, formidlet budskapet på en litt enklere måte. Det er vel litt vanskelig å forklare hvorfor jeg syns at man må være tålmodig for å se Dark Knight. Jeg syns bare det var for mye å få med seg.

Lenke til kommentar

The Dark Knight var nok den mest overvurderte filmen i 2008, men langt fra den beste. Det er en severdig film, ikke et must.

 

Jeg syns personlig Slumdog Millionaire, Gran Torino, Tropic Thunder og Iron Man er av de beste filmene i 2008. Disse bør du definitivt se.

 

god damn! at ingen har sagt Never Back Down !

det er serriøst den beste filmen jeg har sett i mitt liv:)

har sett den himla mange ganger nå, blir aldri lei:D

Du bør se mer film. Never Back Down var noe underholdende, men det var ingen god film.

Lenke til kommentar
The Dark Knight var nok den mest overvurderte filmen i 2008, men langt fra den beste. Det er en severdig film, ikke et must.

 

Jeg syns personlig Slumdog Millionaire, Gran Torino, Tropic Thunder og Iron Man er av de beste filmene i 2008. Disse bør du definitivt se.

 

god damn! at ingen har sagt Never Back Down !

det er serriøst den beste filmen jeg har sett i mitt liv:)

har sett den himla mange ganger nå, blir aldri lei:D

Du bør se mer film. Never Back Down var noe underholdende, men det var ingen god film.

 

 

Hahahahah.

 

 

En gutt som må banke en annen for å få streetcredit og ei dame. Mest tragiske filmen jeg har sett.

 

Støtter Cloverfield også!

 

edit

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...