Oxygen 07-12 Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Er det slik fremdeles at kun prester er best egnet til å heale i dungeons sammenlignet med andre som kan heale og alle bruker leveling specs? Alt i fra første dungeon til level 78 tenker jeg på da.
Tommsern92 Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Har nå nettopp vært endel i UK og Nexus og begge plassene har det vært både druid og priest som healer, og det har gått kjempefint etter min mening.
DisplayName123 Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 (endret) Hvor har du det fra at "kun prester er best egnet til å heale i dungeons sammenlignet med andre som kan heale og alle bruker leveling specs"? Alle klasser med mulighet for healing har null problem med å heale vanlige instancer fra level 1 til 80, gitt at de samler litt gear med intellect/spell power osv på veien. Som Elemental Shaman, Balance Druid og Priest generelt trenger du jo ikke en gang ekstra sett med gear. Endret 7. april 2009 av Inxs
Haventh Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Alle klasser som kan specce healer er god til å heale.
Alastor Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 (endret) Men trådstarter spør om hvem som healer best under levlingspec. Paladins vil gå OOM fortere enn du kan si Holy Light om de fokuserer på dps-levling..Med mindre de er flinke og samler bra healgear i tillegg til dps selvfølgelig.. Endret 7. april 2009 av Alastor
Haventh Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg har hatt middels lvl pala og priest, og har en 80 druid main, healet en del mens jeg lvlet. Jeg vil si at de er alle bra. Men såklart, jeg hadde jo alltid rimelig bra gear. En pala med bra gear går ikke så fort tom for mana... Endret 7. april 2009 av Haventh
Leoron Skrevet 7. april 2009 Skrevet 7. april 2009 Så lenge klassen er tenkt som en healerklasse og specet for det er alle best på healing. Det er spilleren bak som avgjør resultatet.
Lapp1 Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Det er akkurat det, beerlover, de er i leveling specc. Trolig nok i leveling gear og. Han tenker vel på hvilken klasse han kan levle og samtidig heale instancer på.
Matsemann Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Alle som bruker spellpower, da. En en enh shaman vil ha problemer med å heale så lenge han ikke samler sp gear i tillegg. Men en shadow priest vil ha gearet uansett.
Alastor Skrevet 8. april 2009 Skrevet 8. april 2009 Samma med pala, i retributionspec vil vi ha str/stam-gear, og ha nok mana til 2-3 holy lights og thats it. Funker dårlig
Katten Geir Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 når jeg lvlet presten min for gudvethvorlengesiden, så lvlet jeg hele veien som shadow opp til 60, healet alt. Druid som lvler som Moonkin, priest som lvler som hvasomhelst, og shaman som lvler som elemental skal ikke ha noen problemer med å heale low lvl dungeons. Men jeg vil mene at ret og prot pallys, feral druids og ench shamans vil ha problemer, det sier vel seg selv.
FKL982 Skrevet 10. april 2009 Skrevet 10. april 2009 Nå som shaman får atp av intellect er det ikke noe problem for enhancement å heale opp til lvl 60 dungeons, men etter det blir det vanskelig. Som enhancement shaman i lvl 79 healet jeg siste bossen i Gundrak en gang Phun, men det var så vidt det gikk.
LowBalls Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Shadowpriest er det lekene lett å heale med. Så go for it
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 (endret) Jeg stemmer også for shadowpriest. Levla min fra lvl 1-70 før WoTLK kom ut, og den kunne heale alle intancer med shadowspecc, selvom tank var feil specc han også. Funka veldig dårlig med paladinen min though. Druid er vel også bra om du levler moonkin, men blir vanskeligere om du levler som melle specc. Endret 13. april 2009 av Slettet-3t93k9
Lapp1 Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 (endret) *kremt* Tror det er på tide å endre siggen, Jonas Endret 13. april 2009 av golemm
Lapp1 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Vel, da bør du i det minste redigere posten jeg quota da. Du gjorde jo typo
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Nå har du jo quota den, så da er den der uansett.
Lapp1 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Hadde sletta quoten og bare latt kommentar til sigg stått igjen
Whiteshit Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Feraldruids med nurturing instinct 2/2 kan jo kunne klare å heale greit med litt healgear. Og ja, eg har testa det. dog med god tank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå