Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Hei!

 

Har forsøkt å laste ned noe "spilltillegg" fra den ofisielle hjemmesiden til EA Games og disse blir jo lagt rett i startprogrammet under "Nedlastninger", ergo Mine dokumenter/EA Games/The Sims 3/Downloads/..

Men når vi markerer det som er lastet ned og trykker "Innstaler" blir innholdet innstallert, men det dukker aldri opp under "Instalert innhold".

 

 

Noen som vet hva vi kan gjøre?

Alle tre versjonene er lovlige versjoner kjøpt og betalt - om det skulle ha noe å si.

Endret av veos
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Hei, eg fikk meg en ny PC, ganske bra. Alienware. Kjører alt eg har prøvd av spill til nå på maks, men å kjøre Sims3 uten lagg det funker faktisk ikke. Er ikke lagg før eg begynner å se rundt i byen. Da hakker bilde. Det skal jo ikke være sånn? Men Specs på PCen skal jo tilsi at Sims3 ikke skal være noe problem i det heletatt.

Lenke til kommentar

Hei, eg fikk meg en ny PC, ganske bra. Alienware. Kjører alt eg har prøvd av spill til nå på maks, men å kjøre Sims3 uten lagg det funker faktisk ikke. Er ikke lagg før eg begynner å se rundt i byen. Da hakker bilde. Det skal jo ikke være sånn? Men Specs på PCen skal jo tilsi at Sims3 ikke skal være noe problem i det heletatt.

 

Nå har ikke jeg spillt så mye the sims 3, men det kan jo kanskje være spillmotoren som lagger?

Lenke til kommentar

Hei, eg fikk meg en ny PC, ganske bra. Alienware. Kjører alt eg har prøvd av spill til nå på maks, men å kjøre Sims3 uten lagg det funker faktisk ikke. Er ikke lagg før eg begynner å se rundt i byen. Da hakker bilde. Det skal jo ikke være sånn? Men Specs på PCen skal jo tilsi at Sims3 ikke skal være noe problem i det heletatt.

 

Nå har ikke jeg spillt så mye the sims 3, men det kan jo kanskje være spillmotoren som lagger?

 

Tenkte samme tanken selv, kjøpte Sims 3 på Xbox 360 og den hakker konstant, altfor dårlig laget og hovedgrunnen til at det har blitt brukt 1 gang på 3 dager. Det er småhakk hele tiden.

Lenke til kommentar

Enda en ny ting som skjedde i dag, nå nekter simmen på å bære ut boss. Nå ligge det boss i hele hagen. Må jo ha en plass å oppebevare bosset mitt. Han tar det opp men nekter å gå videre. Eg må enten begynne et nytt spill eller tjene penger og komme meg til helvete vekk fra dette huset. Simmen er i konstant dårlig humør pga at det er mye boss på tomten.

Lenke til kommentar

Eg fant nettopp ut at det er ikke dataen min som gjør at det hakker når eg spille. Må være spillmotoren som hakker. Fant en kode der kan kunne se FPS i spillet. Lå på 70 hele tiden når det hakket. Kan vel ikke være dataen da?

 

Har du den nyeste versjonen av spillet? Kan jo kanskje være en performanse update eller noe.

Jeg er ikke sikker men vert forsøket:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Nå kommer snart (september hvis jeg husker riktig) den nye utvidelsespakken Overnaturlig (supernatural) hvor man får med den nye byen Moonlight Falls der merkelige ting skjer i månelyset, så pass opp for zombier, vampyrer, og andre skumle overraskelser i en overnaturlig verden.

 

Mer om spillet (fra The Sims 3 sin egen nettside) : http://thesims.com/n...-3-supernatural

 

I november (rett meg hvis jeg tar feil) kommer en av de mest etterlengtede Sims 3 utvidelsespakkene, de fire årstider (seasons)! Nå kan du bade i havet, gå halloween, hilse på noen mystiske gjester, delta på morsome årstidfestivaler og oppleve vær i Sims 3.

 

Mer om spillet (fra The Sims 3 sin egen nettside) : http://thesims.com/n...-sims-3-seasons

 

Nå er det kommet en ny by i The Sims 3 store, Sunlit Tides! Dette er en slags tropisk øy, som kommer til å være kjempekul med sesonger, hvor man kan bade i vannet og bli brunere av solen! I Sunlit Tides følger det med premieinnhold. I normalversjonen får du med en "dampende dampbad-badstue" mens i gullversjonen følger det med "uendelig zen massasjebord" og "dampende dampbad-badstue". Du får også med en eksklusiv tomt, et boblebad og flere ting i gullversjonen. Normalversjonen koster 2450 simpoints, mens gullversjonen koster 4350 simpoints, men er nå på tilbud (salget ender 06.09.2012) til 3700 simpoints.

 

Håper dette var til nytte for alle sims elskere og gjerne marker det med en tommel opp hvis dere vil :) hvis dette var nyttig for dere så er det alltid hyggelig med tilbakemelding om dette burde gjøres oftere i denne tråden. Ha en fin dag videre :)

Endret av smarties1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På tide med en ny oppdatering her i denne tråden! :)

 

Nå har The Sims 3 overnaturlig kommet ut og mange har allerede laget videoer om spillet og hva man kan gjøre og mer allerede, så for alle som vurderer å kjøpe det men ikke er helt sikre, så sjekk ut dem så kanskje du finner ut om du vil kjøpe det eller ikke.

For de som ikke har hørt så mye om The Sims 3 overnaturlig eller er helt ny i "simsverden" så kan jeg jo starte med å si litt om spillet.

I The Sims 3 overnaturlig kan man bli helt nye skapninger. Noen av dem er fe, vampyr (også kjent fra utvidelsespakken helaften), spøkelse, varulv og mye mer. Nå finnes månefaser og mye mer mystiske ting. I den nye byen du får med, "Moonlight Falls" skjer det nye og spennende ting. Hekser kan lage eliksirer og forvandle andre simmer, mens feer kan hjelpe folk med auraen sin eller tulle med dem ved hjelp av femagi. Det er mye spennende som skjer i denne byen, både om dagen og natten så ta en kikk rundt i byen, og prøv og finn de nye mulighetene og tingene man kan gjøre.

 

Det er også kommet nytt The Sims 3 Store innhold! :)

Denne gangen har det kommet 2 nye sett hvor det første heter Level Up-kolleksjonen og det andre Mannehule-kolleksjonen. Så da kan jeg jo skrive litt om hver av de.

 

Level Up-kolleksjonen inneholder 2 premiuminnhold som er "Fet frikastmaskin" og "Basketball 9000x".

Settet inneholder 10 objekter, blandt annet en ny TV, en ny stol, noen ting til å henge på veggen, og litt til.

Dette settet koster 1600 simpoints men er på tilbud for 1250 simpoints (salget ender 20.09.2012/21.09.2012).

 

Link fra The Sims 3 sin egen nettside: http://store.thesims3.com/setsProductDetails.html?scategoryId=11488&index=0&productId=OFB-SIM3:56005

 

 

Mannehule-kolleksjonen inneholder 3 premiuminnhold som er "Fet frikastmaskin", "Basketball 9000x", og "Den vertikale fjellveggen" Dette settet inneholder 35 objekter som er fra de to settene "Kjør kamp!" og Mesterskapsdrømmer" som også er kjent som egne sett fra The Sims 3 store.

Dette settet inneholder blandt annet to TVer, masse veggpynt, 4/5 stoler, en bilseng, og mer.

Dette settet koster 3000 simpoints men er på tilbud til 2600 simpoints (salget ender 20.09.2012/21.09.2012)

 

Link fra The Sims 3 sin egen nettside: http://store.thesims3.com/setsProductDetails.html?scategoryId=11488&index=0&productId=OFB-SIM3:55996

 

Håper dette var til nytte for alle sims elskere, og gjerne marker gode innlegg med en tommel opp hvis dere vil! :) Ha en fin dag videre :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tråden virker litt død her om dagen. Ingen med Sims 3 overnaturlig som vil dele sine erfaringer og meninger? Men jeg får skrive litt om det nye Sims 3 store innholdet! :)

 

Denne gangen har det kommet et nytt sett som heter moderne spisestuesett fra midten av forrige århundre.

Settet inneholder 30 objekter, blandt annet nye klær, hårfrisyrer og mer. Dette settet koster 1110 simpoints men er på tilbud for 975 simpoints (salget ender 03/04.10.2012)

 

Håper dere liker oppdateringer iblandt og jeg setter pris på en tilbakemelding om dere vil ha slike oppdateringer oftere. Ha en fin dag videre :)

Endret av smarties1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...