Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden


Anbefalte innlegg

Noen som vet kravene til mac her inne? Fristende å kjøpe, men vet at den lille macbooken min ikke er all verdens.

Og nei, jeg har ikke peiling på hvor bra den er. Ikke engang hvilken det er. Anyways en 13" Macbook white elns.

 

Så utrolig fristende å bare skaffe seg det, men da jeg akkurat har flyttet for meg selv om økonomien ikke er på topp er 300 kr mye.

 

Kravene er Intel Core Duo CPU, 2 GB minne, 6+ GB harddisk og det eneste skjermkortet som gjelder på de hvite plastbookene er Intel GMA X3100, andre Intel brikker fungere ikke.

 

I tillegg må du ha Leopard OS, nærmere bestemt 10.5.7...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg lurer på om noen her kan hjelpe meg?

Samboeren min har lastet ned The Sims 3 fra CDON.no, men vi får ikke til å spille det.

Man betaler 399,- kr for å laste ned en link som henviser oss til en annen nettside som laster ned og installerer spillet automatisk. Høres sikkert nifty ut, men den gang ei. Vi kjører spillet og ser introen og oppstarten, men når man kommer så langt at man burde få en oversikt over nabolaget så får vi opp en beskjed om at maskinen ikke har oppdaget "spilldisken" og at den må settes inn. Vi har jo ikke denne spilldisken, og lurer på hvordan man løser problemet. Er det noen her som har noen idéer?

 

Blir veldig glad for hjelp. :)

Takk på forhånd. :D

 

 

Hvorfor kjøpte dere ikke spillet fysisk?

Lenke til kommentar

Etter å ha lest igjennom dette forumet virket det som om The Sims 3 var ganske bra!

Jeg vurderer å kjøpe det, for jeg har alltid vært en Sims-fan, som har både 1'a og 2'a tryggt i spilleskapet mitt. :whistle:

Men jeg lurer på prisen; er den høy, og hva er prisen for bare spillet liksom?

Har sett at det er to The Sims 3 "spill" ute i butikken, og en av dem var visst en sånn extended pack or something like that :D

Og så det med funskjonene da? Samme som i The Sims 2, vanskeligere eller lettere?

Sett en trailer av spillet, og der kunne du visst bare jogge rundt i nabolaget ditt og dra på fellestomt og faktisk "går fritt"! Hvordan fungerer det der? :)

Lenke til kommentar
Etter å ha lest igjennom dette forumet virket det som om The Sims 3 var ganske bra!

Jeg vurderer å kjøpe det, for jeg har alltid vært en Sims-fan, som har både 1'a og 2'a tryggt i spilleskapet mitt. :whistle:

Men jeg lurer på prisen; er den høy, og hva er prisen for bare spillet liksom?

Har sett at det er to The Sims 3 "spill" ute i butikken, og en av dem var visst en sånn extended pack or something like that :D

Og så det med funskjonene da? Samme som i The Sims 2, vanskeligere eller lettere?

Sett en trailer av spillet, og der kunne du visst bare jogge rundt i nabolaget ditt og dra på fellestomt og faktisk "går fritt"! Hvordan fungerer det der? :)

 

prisen på platekompaniet er 399 for vanlig The Sims 3 og 549 for The Sims 3 - Collector´s Edition.

 

system kravene er

 

 

Windows Vista

 

* Windows Vista (Service Pack 1)

* 2.0 GHz P4-prosessor eller tilsvarende

* 1,5 GB RAM

* Krever minimum 6.1 GB ledig plass på harddisken og minimum 1 GB ledig plass til brukerinnhold

* 128 MB videokort som støtter Pixel Shader 2.0

 

Windows XP

 

* Windows XP (Service Pack 2)

* 2.0 GHz P4-prosessor eller tilsvarende

* 1 GB RAM

* Krever minimum 6.1 GB ledig plass på harddisken og minimum 1 GB ledig plass til brukerinnhold

* Siste versjon av DirectX 9.0c

* 128 MB videokort som støtter Pixel Shader 2.0

 

Minimumskrav til maskiner med integrert grafikkort:

 

* Intel Integrated Chipset, GMA X3000 eller bedre

* 2.6 GHz Pentium D CPU, 1.8 GHz Core 2 Duo eller tilsvarende

* 0.5 GB ekstra RAM

 

 

Videokort som støttes

 

NVIDIA GeForce-serien:

 

FX 5900, FX 5950

6200, 6500, 6600, 6800,

7200, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950

8400, 8500, 8600, 8800

9600, 9800, GTX 260, GTX 280

 

 

ATI Radeon™-serien:

 

9500, 9600, 9800

X300, X600, X700, X800, X850

X1300, X1600, X1800, X1900, X1950

2400, 2600, 2900

3450, 3650, 3850, 3870,

4850, 4870

 

 

Intel® Extreme Graphics

 

Intel® Graphics Media Accelerator (GMA)

GMA X3x00-serien

 

Laptop-versjoner av chipsetene nevnt kan fungere, men vil kjøre tregere enn stasjonære versjoner.

 

Frittstående kort som er installert i "vanilla" PCI-spor (ikke PCIe, PCIx eller AGP), som noen varianter av GeForce FX, vil kjøre tregere. Integrerte chipset fra Intel med deler som er "downcklocked" vil ikke fungere tilstrekkelig.

 

du kan jogge runt og besøke nabor, men hvis du skal kjøpe bøker osv så går simmen inn i huset og det kommer en liste over det du kan kjøpe(du står utenfor) jeg syntes ikke det gjør noe, men det er noen som syntes det er lit teit/iriterende osv.....

 

edit: sifra hvis du lurer på noe mer; )

Endret av fugletiteren
Lenke til kommentar
Med den nye oppdateringen har de fikset speeden litt tror jeg=)

 

Virker i vertfall sånn.

Speed?

 

Beklager :) Det var ikkje det sist eg sjekka for ca. ei veke siden.

 

Crack har vært ute siden før spillet ble gitt ut offisielt

 

Ja var det ikke rundt 17 mai cracken kom?

 

Bruk mini-image istedet for crack. Så slipper du problemer med oppdateringer etc.

Lenke til kommentar
Med den nye oppdateringen har de fikset speeden litt tror jeg=)

 

Virker i vertfall sånn.

Speed?

 

Du kan kjøre spillet på 3 forskjellige hastigheter, opprinnelig var det litt for liten forskjell på de tre hastighetene, men den siste oppdateringen har fikset litt på det.

 

Ja det var det jeg mente=)

 

 

Med den nye oppdateringen har de fikset speeden litt tror jeg=)

 

Virker i vertfall sånn.

Speed?

 

Beklager :) Det var ikkje det sist eg sjekka for ca. ei veke siden.

 

Crack har vært ute siden før spillet ble gitt ut offisielt

 

Ja var det ikke rundt 17 mai cracken kom?

 

Bruk mini-image istedet for crack. Så slipper du problemer med oppdateringer etc.

 

Ja den mini-imagen din funket bra=)

Men hvordan lager du sånne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...