Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden


Anbefalte innlegg

NYHETSTID :w00t:

 

Spilloppdatering

Nå er det kommet en ny Spilloppdatering til The Sims 3! Det er spilloppdatering 1.39 og kan lastes ned i startprogrammet til The Sims 3.

 

The sims 3 overnaturlig

Folk har sendt inn spørsmål om The sims 3 overnaturlig og har fått svar, her linker jeg til intervjuet hvor svarene ligger (på engelsk) - http://gb.thesims3.c...th=08&year=2012

 

Simcity og Sims 3 livebroadcast

Sitat fra Sims 3 sine nettsider/facebooken til Maxis:

 

"Tune into the first Maxis Live Broadcast Tuesday, October 9 for breaking news, demos, interviews and more.

 

Maxis is hosting a live broadcast on Tuesday, October 9, 2012 from 6pm -8pm and it will be packed full of announcements, in-depth looks at upcoming games from The Sims 3 and the award winning SimCity PC/Mac game, giveaways and more. Don't miss out on your chance to be the first to discover what exciting surprises we have in store for you.

Get a reminder for the event by clicking ‘Join’ above, and watch the event here: http://www.origin.com/uk/maxis-live

Stay tuned to find out how you can submit your questions for a special developer round table."

 

I følge sims 3 sine egne nettsider varer broadcasten fra 06.00 pm til 08.00 pm (18.00 til 20.00 norsk tid).

 

 

Legg også gjerne igjen en kommentar om deres erfaring med sims spillene deres, eller deres forhåpninger! :)

 

Ha en fin dag videre :)

Endret av smarties1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

STORENYHETSTID! :w00t:

Idag har jeg hele tre nye sett og fortelle om, de heter "Et gufs fra fortiden samling", "Spådomsgalskap", og "Omstreiferens drøm". De to nyeste er "Spådomsgalskap" og "Omstreiferens drøm".

 

Et gufs fra fortiden samling

Link til settet: http://no.store.thes...=OFB-SIM3:56590

 

Dette settet inneholder hele 60 objekter fra 3 fra tre forskjellige sett som er satt sammen. Disse tre settene heter "50-talls fantasi", "50-talls modernisme - sove og baderomssett", og "Moderne kjøkken fra midten av forrige århundre".

Det følger ikke med noen klær i settet og heller ikke noe toppinnhold men møbler for kontor, kjøkken, stue, soverom, baderom og mer følger med i settet. I settet følger det blandt annet med en spillemaskin (ikke toppinnhold) og en TV men også mye mer. Settet koster 2800 simpoints men er på tilbud til 2600 simpoints. Tilbudet ender 11.10.2012.

 

Spådomsgalskap

Link til settet: http://no.store.thes...=OFB-SIM3:56790

 

Settet inneholder 63 objekter fra tre sett kalt "gjennom kikkehullet", "gjennom kikkehullet bad" og "omstreiferens drøm". Dette settet inneholder ikke klær eller hårfrisyrer, men møbler. Settet koster 2850 simpoints men er på tilbud for 2550 simpoints. Tilbudet ender 19.10.2012.

 

Omstreiferens drøm

Link til settet: http://no.store.thes...=OFB-SIM3:56789

 

Settet inneholder 27 objekter som blandt annet er soverom og kjøkken møbler. Settet koster 1350 simpoints, men er på tilbud til 1150 simpoints. Tilbudet ender 19.10.2012.

 

Det er lite aktivitet her i denne tråden, er det ingen her som vil gi tilbakemeldinger, sine meninger, eller fortelle om hvordan de har opplevd det med noen av de nye sims-spillene så hadde det vært hyggelig. Legg gjerne igjen en kommentar! :)

 

Ha en fin dag videre.

Endret av smarties1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

NYE TING I STORE :w00t:

Lenge siden noen skrev noe i denne tråden, så er vel på tide.

Det har blitt sluppet ut hele 4 nye sett som inneholder alt fra knask eller knep klær til japanskinspirerte ting og indianermøbler!

 

Ingen knep, bare knask kostymepakke

Inneholder klær og frisyrer som passer til halloween.

Pris: 1025 simpoints - Inneholder 15 objekter

 

Mørkets magiske mysteriesamling

Inneholder 4 stk. premiuminnhold, 2 frisyrer, 2 antrekk, og en stol.

Pris: 2250 simpoints - inneholder 9 objekter

 

Itadikamasu! japanskinspirert spisestuesett

Inneholder et helt nytt premieinnhold og ting til en spisestue.

Pris: 1400 simpoints (på tilbud til 1250 simpoints) tilbudet ender 15.11.12 - inneholder 21 objekter

 

Avtagende måne

Indianer inspirert kolleksjon med klær og møbler.

Pris: 2550 simpoints (på tilbud til 2300) tilbudet ender 22.11.12 - inneholder 47 objekter

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+130498

prøvde det så vidt i natt i en gammel by. var koselig med vær effekter til en forandring. har bare sett sommeren så langt men har opplevd torden og regn, noe jeg ikke har opplevd enda.

Lenke til kommentar

Har selv vært gjennom en del av årstidene (sommer, høst, vinter og vår) og er overrasket! Alle de små detaljene som gjør så stor forskjell hadde jeg virkelig ikke forventet meg! Liker spesielt godt det med istappene om vinteren og hvordan trærne forandrer seg gjennom årstidene.

Endret av smarties1
Lenke til kommentar

Kostet nok mer hvis man hadde kjøpt de med en gang de kom ut.

Har du noen planer om å kjøpe alle samtidig da du tok et lite søk? :laugh:

 

Nope, ville bare se hvor mye EA suger ut av folk som kjøper spillene.

 

Og hvor sinnsykt idiotisk jeg synes det er at de da i tillegg tar penger for "store" ting...

Grunn god nok til å piratkopiere...

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei! Noob her.

Har kjøpt og installert sims 3, kjøpte i tillegg 6 stk cd'er med stæsj, de fire årstider, kjæledyr osv.

Det jeg lurer på er hvordan man får brukt dette samlet?

Eller er det slik at en spiller man med kun stæsj, eller kun kjæledyr? Går det an og spille alle på en gang?

Må det lagres en spesiell plass på data'n kansje?

 

Lastet ned en mappe som het 'mods' med .package filer, bl.a. nointro. Det skal vell ikke legges inn noe her?

Er som sagt ikke helt proff på dette området

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Bare legge inn cd'ene og starte the sims det. Er ikke noe mer hokus pokus en det! Med Mods og lignende vet jeg, bruker bare launcheren til spillet. Det enkleste er å legge inn alle nøklene i origin og laste det ned derfra.

Lenke til kommentar

lord nuker oppsummerer det meste ganske bra egentlig, men hvis du lurer så blir alle spillene og stæsjpakkene du laster ned samlet opp i samme spill sånn at det spillet som ble gitt ut sist (av de du har) er den cd'en du må ha i pc'en for å spille uansett hvilket du installerte sist på pc'en. Alt fra alle cd'ene vil da bli samlet i den ene. Hvis du bestemmer deg for å kjøpe enda et sims spill i senere tid er det bare å installere dette og hvis det er senere utgitt en det forrige du hadde som cd'en stod i så vil alle objekter samle seg i den og du trenger da den cd'en for å spille. Håper dette ikke var for komplisert svart. Hvis du lurer på noe er det bare og spørre, det er bare hyggelig og hjelpe. :)

Endret av smarties1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

går på løs inn produkt kode under origin oppe på venstre side. skal fungere på alle nyere ea spill. har ikke prøvd med sims 3, men fungerer med eldre C&C spill vet jeg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som har prøvd den nye stæsjpakken 70-, 80-, 90-talls stæsj?

 

Og noen som har noen tanker nå som universitetet kommer til Sims? Mange avsløringer i den siste broadcasten, jeg selv er veldig spent på det med båtene! Har dere noen tanker rundt broadcasten eller ønsker for fremtidige utvidelses- eller stæsj-pakker?

Endret av smarties1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Begynte å spille dette spillet igjen etter en lang pause. Men sliter med lav fps. 60 når eg hsr bildet rettet mot huset. Eg eg bevege meg ut i byen faller den og er aldri stabil. Hopper liksom voldsomt fra 60 til 10 og rett opp igjen til 60. Kan ikke være pcen som er for dårlig. Icore5 2500k, gtx680 og 16gb ram skal holde i massevis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...