Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da blir det verre.

sjekke kontofon like før salget starta, måtte ha et "budsjett"=)

Hva har man ikke MasterCard til?? ;)

Skrevet

Bare sier det gutter, jeg kjøpte 2 av de 4870x2 kortene! så hvis noen er ute etter en god deal.. så høres 3000 bra ut for meg... per kort da:P

Skrevet

Nærmer seg slutten og enda ingen lcd 26" med hdmi. grei den 24 som ble lagt ut nå men litt liten. Og hva med min Imac 24" til halvpris evt -68% ???

RSCue

Skrevet
Lekker skjerm.

CPU? Det har ikke vært EN cpu ennå!

Eller 2,5" disker :p

Hepp.

CPUer og en 2.5" HD til rundt 400- 500 hadde vært genialt.

Skrevet
er det graffkortet som ligger ute på 68% bedre enn sapphire HD 3850 512MB GDDR3, og hvil det funke i min pc, se specs i sig

Hehe, liker quote: "har ingen anelse hvilket hovedkort jeg har ;)" men om du bruker 3850 PCI-e så ja :)

Skrevet

Bah, Eizo-skjermen har jeg gått og tenkt på lenge. Har 2 fra Eizo fra tidligere, og tenkte en 24" ville gjort susen etterhvert. 'Dessverre' la jeg fram planen for min samboer som plutselig bestemte seg for å bruke sin 'vetorett' mot den typen designervarer. Først var hun ute og torpederte mine planer om en Panasonic skjerm for rundt et år siden..

Jeg sparer jo penger på å kjøpe denne skjermen. Om dama ikke liker den, så kan hun jo bare flytte ut...

Skrevet
er det graffkortet som ligger ute på 68% bedre enn sapphire HD 3850 512MB GDDR3, og hvil det funke i min pc, se specs i sig

gjelper mye når du ikke hvet hva slags HK du har ..

Skrevet
Bah, Eizo-skjermen har jeg gått og tenkt på lenge. Har 2 fra Eizo fra tidligere, og tenkte en 24" ville gjort susen etterhvert. 'Dessverre' la jeg fram planen for min samboer som plutselig bestemte seg for å bruke sin 'vetorett' mot den typen designervarer. Først var hun ute og torpederte mine planer om en Panasonic skjerm for rundt et år siden..

Jeg sparer jo penger på å kjøpe denne skjermen. Om dama ikke liker den, så kan hun jo bare flytte ut...

hyggelig..

Skrevet

KJØP DEN! :p

vis at de er mann

Skrevet

Skjermkort.

GTS 250 er vel det samme som det "gamle" 9800 (GTX?).

Holder følge med 4870 i lave oppløsninger, men ved 1900x1080/1200 er 4870 en god del kjappere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...