Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liten lekkasje for kveldens happening på tilbud som kommer i løpet av kvelden:

 

Harddisk: 90,-

Skjermkort: 200,-

LAPTOP: Surprise!

 

Flere HUNDRE premier vil trekkes ut i konkurranser og HW.nos lesere kan selv være med å bestemme hva det kjøres tilbud på utover de sene nattetimer.

 

Tips: Følg med :-)

 

OBS: Flere av tilbudene har lav lagerstatus, og noen produkter er det selvsagt bare et titall av. Førstemann til mølla er det som gjelder i kveld.

 

Regner med at systemet deres er slik at en kan merke ordren feks "super mandag", og samle opp alle varer til en forsendelse?

 

Edit: Dette selvsagt hvis en tar alt på oppkrav.

Endret av lucky666
Lenke til kommentar
Skal definitivt følge med utover kvelden her ja. Harddisk til 90,- høres mystisk ut :p

 

Jeg tipper de har fått inn et lite parti 120GB-disker eller noe sånt. Men, det er veldig kjekt å ha noen sånne som systemdisker.

 

Er det litt størrelse på diskene, har de sikkert ikke mer enn fem eller ti til salgs, og maks én pr. kunde.

Lenke til kommentar
Liten lekkasje for kveldens happening på tilbud som kommer i løpet av kvelden:

 

Harddisk: 90,-

Skjermkort: 200,-

 

*snip*

Kanskje vurdere f.eks. max 2 pr. kunde i annonsene på disse og andre varer som er ekstremt billige?

 

Hvis ikke, er det vel fare for at oppkjøpere/videreselgere stikker avgårde med hele morroa :ph34r:

Lenke til kommentar
Skal definitivt følge med utover kvelden her ja. Harddisk til 90,- høres mystisk ut :p

 

Jeg tipper de har fått inn et lite parti 120GB-disker eller noe sånt. Men, det er veldig kjekt å ha noen sånne som systemdisker.

 

Er det litt størrelse på diskene, har de sikkert ikke mer enn fem eller ti til salgs, og maks én pr. kunde.

Tror komplett kjører litt større skalaer enn 5-10 stk.

 

Støtter tanken om at dette fort blir dyrt.

Slapp "billig" unna netshop med 971kr sist...

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Altså: Du får naturligvis ikke en superduper harddisk til 90 kr, eller et topp skjermkort til 200 kr. De som har høye forventninger vil bli skuffet. De setter sikkert prisen noe lavere enn et vanlig tilbud på dyrere varer.

Lenke til kommentar

Kjære Komplett.no

 

Min bror har snart konfirmasjon og bursdag, og han trenger et skikkelig stereoanlegg. Jeg hadde da en ideen at jeg og min samboer kunne kjøpe en forsterker til han i konfirmasjonen. Har selv Yamaha AX-497, og er utrolig fornøyd med den. Denne tror jeg dessverre har gått ut av produksjon. Men dere har AX-V397, og den er jo nesten like kraftig!

Jeg vet at min bror hadde blitt uendelig glad for en slik gave, men vær så snill å sett den litt ned i pris, jeg er bare en fattig student.

(RX-V463/563 går også bra).

 

Og vær så snill å ikke legg ut WD 1tb black disker, for da må jeg leve på kokt ris og frokostblanding helt frem til den 20.

Sennheiser CX 300 trenger jeg også.

 

Kommer noe av dette på påsketilbud, da ser dere meg i morra!

Endret av jale
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

gi meg et godt tilbud på seagate eller western d. 2,5" intern 7200rpm 250/320gb eller SSD så kjøper jeg.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...