Gå til innhold

Norsk Freak Forum banner og sletter over en lav sko


tubaen

Anbefalte innlegg

Hybelkanin1: Pussig da at det ikke lar seg gjøre å finne det "sitatet" da. Det der var uansett bare strået som brøt kamelens rygg. Du oppførte deg som en full drittunge på irc ved flere anledninger, og reglene gjelder også der. Kanskje du skulle roe ned bruken av hostesaft.

 

Lucifer92 ble advart flere ganger og nektet plent å etterkomme det. Freakforum er ikke til for å ta i mot all dritten folk mener at de fortjener å slenge rundt seg, så da får man de resultatene.

 

Hvis du misliker forumet, hvorfor vil du tilbake?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hybelkanin1: Pussig da at det ikke lar seg gjøre å finne det "sitatet" da. Det der var uansett bare strået som brøt kamelens rygg. Du oppførte deg som en full drittunge på irc ved flere anledninger, og reglene gjelder også der. Kanskje du skulle roe ned bruken av hostesaft.

 

Lucifer92 ble advart flere ganger og nektet plent å etterkomme det. Freakforum er ikke til for å ta i mot all dritten folk mener at de fortjener å slenge rundt seg, så da får man de resultatene.

 

Hvis du misliker forumet, hvorfor vil du tilbake?

 

Sitatet ble selvfølgelig slettet av en eller annen moderator på freakforum, dere misliker jo sånt? Altså, sitatet kopierte jeg før innlegget ble slettet.

 

Og ja, jeg er klar over at jeg burde roe ned bruken av hostesaft (Om andre brukere ikke forstår dette, gjelder det alkohol).

 

Jeg er helt passiv i forhold til det å komme tilbake til freakforum, dere får selv avgjøre om dere trenger mine små bidrag eller ikke. Det er likevel veldig greit å kunne svare en bruker, istedetfor å la tråden gå død, eller at mitt bidrag ikke kommer frem (fordi ingen andre tenker på samme bidrag). Jeg trenger ingen svar på om jeg får komme tilbake til freakforum eller ikke, men jeg bare sier det:

Det er veldig greit å være medlem, og det er faktisk mulig å oppføre seg på forumet (Roe ned alkoholbruken ;) ), men om dere ikke ønsker det, er det også helt akseptabelt.

 

EDIT: Når jeg tenker etter, ble jeg plutselig usikker på om det faktisk var på freakforum jeg fant det innlegget.. Som du skjønner, jeg hostet en del den dagen, så jeg er egentlig usikker :);) Men det jeg skrev i signaturen, mente jeg aldri å formidle som min egen mening.

Endret av Hybelkanin1
Lenke til kommentar

Sitatet ble selvfølgelig slettet av en eller annen moderator på freakforum, dere misliker jo sånt? Altså, sitatet kopierte jeg før innlegget ble slettet.

Det har ikke slått deg at vi kanskje har en mulighet til å se "slettede" innlegg?

 

EDIT: Når jeg tenker etter, ble jeg plutselig usikker på om det faktisk var på freakforum jeg fant det innlegget.. Som du skjønner, jeg hostet en del den dagen, så jeg er egentlig usikker :);) Men det jeg skrev i signaturen, mente jeg aldri å formidle som min egen mening.

Ro, ro, ro min båt.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her var det lenge siden jeg har vært innom gitt. Forlot dette forumet for freakforum med et annet medlem her.

 

Skulle teste ut hvordan freakforum var.

 

Når jeg ble medlem så ble jeg banna etter noen dager (tror jeg) over en uke. Dette var fordi jeg rett og slett oppførte meg som en idiot.

Trolig fordi det virket relativt løst der inne. Noe det helt klart ikke var.

 

Har vært der et års tid nu, og har ikke blitt utvist en gang til eller fått noen advarsler eller noe slikt. Har lært det at om man holder seg for god til skittkasting og poster hovedsakelig der man har peiling eller informasjon. Og ikke bare ramser opp en masse tull. Nå sier ikke jeg at noen av dere har gjort det, jeg sier bare hva jeg har sett.

 

Har etterhvert lært hva som oftest aksepteres og hva som ikke aksepteres der borte. Orker ikke irritere meg lengre over slettede innlegg da det bare er slik. Og jeg er sikker på at de Moderatorene borte på freak gjør en god jobb med tanke på all dritten som må slettes der daglig.

 

Ikke heng meg for dette her, er bare slik jeg har opplevd freakforum. :yes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...