Gå til innhold

Hvilke spill gleder du deg til i 2009?


Anbefalte innlegg

Om du har kun 360 så får du leite lenge etter GoW3, Heavy Rain og Uncharted 2.

 

Denne tråden heter "hvilke spill gleder du deg til," ikke "hvilke spill skal du ha til din konsoll."

Denne tråden heter heller ikke "Førstemann til å fortelle hvilken konsoll de forskjellige spillene kommer til."

 

Men du kan jo lage din egen lille grinetråd hvor du forteller hvor god PS3-lineupen er og hvor dårlig Halo-serien er.

 

Før du svarer:

Dette innlegget var like dårlig som ditt, så hold kjeft.

 

aner jeg fanboy?

 

han sa bare at han ikke kunne få de til 360'en sin.

 

 

 

Personlig gleder jeg meg til assassin´s creed 2, I am alive, diablo 3, batman arkham asylum, xmen origins wolverine, alan wake OSV.OSV.OSV.

 

Gleder meg til alt som ikke er sports- eller bilspill for å gjøre listen mindre.

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alan Wake(Om det kommer i år).

All Points Bulletin(APB) - nytt sandkassespill fra gutta bak Crackdown.

BioShock 2: Sea of Dreams - etter den fantastiske eneren er dette et must.

Colin McRae: DiRT 2 - eneren var et godt spill, men hadde sine feil og da spesielt onlinedelen som var forferdelig kjedelig og liten. Codemasters lover en oppussing på onlinedelen og jeg satser på at DiRT 2 har det som DiRT ikke hadde.

Dead Island - Dead Rising på en øde øy? Ja takk.

Fuel - open world racing med naturkatastrofer og vanvittig stort område å bevege seg på.

Halo 3: ODST - et must for fans av Halo-serien.

Just Cause 2 - eneren var en vakker og overraskende opplevelse og jeg tror toeren gjør opp for feilene eneren hadde.

Max Payne 3 - forgjengerene var action på sitt beste.

Need For Speed: Shift - har vanligvis aldri hatt troen på NFS spillene, men ettersom det er Slightly Mad som står for utviklingen og spillet ser utrolig lekkert ut, blir det spennende å se mer til det.

Splinter Cell: Conviction - Forhåpentlig vis er Sam tilbake i 2009.

Endret av The Heretic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...