Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg setter opp en økt på Fredag kveld og Lørdag Kveld. Ti lde som blir med så bare skriv ned her i tråden.

 

Forresten, vurderer jeg å gi meg for Feske Fette. Ja, jeg forstår at dere har fått uncharted og at det er godt, men dere har ansvaret for en klubb, og kan sette av kansje en time eller noe sånnt til klubb på FIFA.

 

:)

 

Ikke gi deg enda! Jeg har nok mer tid framover så det er bare å skrike ut når du er klar for å spille!

 

Eg savner de eg også ;)

 

Da er vi tre :ermm:

Lenke til kommentar

Selv om vi tapte de fleste kampene nå i helga så vant vi vel en eller to også. Vi kom i det minste til mange flere sjanser når vi spilte 4-3-3, noe som jeg syntes vi burde fortsette med. Det er lettere å fordele baller til dere for meg som any da også. a20legend er med i klubben 2b'1.

Trenger fortsatt 1 eller 2 som kan spille backer eller midt. De som har sagt de vil prøvespille før som ikke har tatt noe mer kontakt, hva med dem? Vi må kaste ut de som er innaktive.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Kan gi dere et par tips om klubbspilling om dere vil det :)

 

Først og fremst, dødkjøtt må ut. Få samlet en kjerne på 4-5 spillere som spiller mye og ofte. Ikke lås dere til faste posisjoner. Man spiller seg blind om man er spiss hele tiden, midtbanespiler hele tiden. Ikke bruk energi på å ha noen fast bak i forsvar, en god any skal greie den jobben fint alene.

 

Ser fra mitt synspunkt ut som det er å få en stabil kjerne som er deres hovedproblem. Regner selvfølgelig med at dere har addet hverandre på MSN, og kan få til spilling. Vi i Nederlaget planlegger aldri at vi skal spille da og da, men vi ser om det er folk online på MSN, og får igang spilling der og da.

Lenke til kommentar
Kan gi dere et par tips om klubbspilling om dere vil det :)

 

Først og fremst, dødkjøtt må ut. Få samlet en kjerne på 4-5 spillere som spiller mye og ofte. Ikke lås dere til faste posisjoner. Man spiller seg blind om man er spiss hele tiden, midtbanespiler hele tiden. Ikke bruk energi på å ha noen fast bak i forsvar, en god any skal greie den jobben fint alene.

 

Ser fra mitt synspunkt ut som det er å få en stabil kjerne som er deres hovedproblem. Regner selvfølgelig med at dere har addet hverandre på MSN, og kan få til spilling. Vi i Nederlaget planlegger aldri at vi skal spille da og da, men vi ser om det er folk online på MSN, og får igang spilling der og da.

 

Da har vi noen av de samme erfaringene :thumbup:

 

Husker vi en stund hadde en fin kjerne med meg, Tlf., Sideswipe, Sindre :), og av og til Warvolden og Thorvaldo. Det er synd det bare er jeg og Sindre :) igjen for øyeblikket. Håper Tlf. får tilbake PS34'n snart. Jeg savner han som ANY :(

Lenke til kommentar

Foreslår at vi setter opp noen faste spilleøkter... På den måten blir det enklere å planlegge hvem som kan/kan ikke være med :)

 

Siden ukedagene ofte er hektiske og tiden til Fifa ofte blir knapp, foreslår jeg at vi spiller Fredag kveld, Lørdag kveld og Søndag kveld. (kveld = etter kl. 21.30) Det vil ikke si at vi skal spille HVER ENSESTE fredag, lørdag og søndag kveld, men da har vi ihvertfall noen faste dager å forholde oss til. Foreslår også at vi gir tilbakemelding her på forumet i løpet av uken hvilke dager vi kan/kan ikke spille på :)

 

Denne uken kan jeg spille både fredag, lørdag og søndag ;)

Endret av a20legend
Lenke til kommentar
Foreslår at vi setter opp noen faste spilleøkter... På den måten blir det enklere å planlegge hvem som kan/kan ikke være med :)

 

Siden ukedagene ofte er hektiske og tiden til Fifa ofte blir knapp, foreslår jeg at vi spiller Fredag kveld, Lørdag kveld og Søndag kveld. (kveld = etter kl. 21.30) Det vil ikke si at vi skal spille HVER ENSESTE fredag, lørdag og søndag kveld, men da har vi ihvertfall noen faste dager å forholde oss til. Foreslår også at vi gir tilbakemelding her på forumet i løpet av uken hvilke dager vi kan/kan ikke spille på :)

 

Denne uken kan jeg spille både fredag, lørdag og søndag ;)

 

Enig i at det kan være lurt med tanke på at mange av oss sikker har mer enn nok av andre ting å gjøre. Hva med å sette tiden til etter 20.30 i stedet? Jeg liker å få spilt litt tidligere på dagen ;)

 

Jeg er (antagelig) med på fredag og lørdag, men jeg er usikker på søndag.

Lenke til kommentar

Hvis vi starter å spille mellom 20:30-22:00 hver fredag,lørdag og søndag og at folka i laget er med minst to av de tre dagene så burde det bli bra. Stemmer for å kvitte oss med alt daukjøttet som ikke har spilt noen kamper for klubben siste to ukene, du kan altså fjerne Thorvaldo og tlf (inntil han får spillet). Schjellin og a20legend er med på laget.

Lenke til kommentar
Foreslår at vi setter opp noen faste spilleøkter... På den måten blir det enklere å planlegge hvem som kan/kan ikke være med :)

Dere får bare stanse meg om dere ikke vil ha tips, men å sette opp faste økter kan fungere imot sin hensikt. Da er man avhengig av at folk stiller til avtalt tidspunkt. Men enda viktigere, man vil gjerne ikke oppsøke medspillere til å få til kamper utenom avtalte tidspunkt :)

Lenke til kommentar
Hvis vi starter å spille mellom 20:30-22:00 hver fredag,lørdag og søndag og at folka i laget er med minst to av de tre dagene så burde det bli bra. Stemmer for å kvitte oss med alt daukjøttet som ikke har spilt noen kamper for klubben siste to ukene, du kan altså fjerne Thorvaldo og tlf (inntil han får spillet). Schjellin og a20legend er med på laget.

 

Det er ikke så lenge siden Thorvaldo var med å spille. Jeg stemmer for at Thorvaldo og Tlf. kan bli stående på listen! Det hindrer jo ingen andre i å joine e.l. ;)

 

Er litt frustrert nå. Nok en gang må jeg lage en ny bruker med en spiller som starter på 70. Dette begynner å ta livet av meg. Har spillt hele uka med spilleren min (overal 81) også krasjer PS3en min.

 

Jaja..

 

Kjipt... :( I det siste har jeg hatt alt for mye å gjøre, så min overall er nok ca den samme som sist :ph34r: 74 eller noe rundt det... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...