Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB


Anbefalte innlegg

Sendte en forespørsel om å bli signert for FeskeFette FC idag, men fikk som svar at "denne klubben har nådd maks antall forespørseler for adgang"... Håper det er plass til meg også :)

 

Min virtual pro har 75 i total skills. De beste egenskapene hans er:

Spenst: 83

Skuddstyrke: 83

Blikk: 82

Kort pasning: 80

Lange pasninger: 79

 

Skal nå begynne å trene de defensive egenskapene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er FeskeFette FC interessert i å spille en kamp mot Nederlaget FK i løpet av kvelden?

 

Om ikke Sindre kan i kveld, tror jeg nok dessverre ikke det passer så bra i og med at vi ikke har fått satt en person som fast ANY enda. Sindra har hatt problemer med disconnect fra EA-serverne osv, så det hadde vært greit om vi kunne venta en stund ;)

 

Jeg er borte til helgen så jeg kan dessverre ikke da heller ...

Lenke til kommentar
Dere andre kan jo bare spille selv om jeg ikke er med, bare pass på å få lagra taktikken vi bruker.

 

Men det er fint om du er med når vi skal ha folk på prøvespilling ;) Også er nok du den som egner deg best til ANY så lenge Tlf. ikke har fått igjen PS3'n.

 

Uansett har jeg ikke så mye tid den nærmeste tiden (fram til etter helgen)

Lenke til kommentar

Jeg setter opp en økt på Fredag kveld og Lørdag Kveld. Ti lde som blir med så bare skriv ned her i tråden.

 

Forresten, vurderer jeg å gi meg for Feske Fette. Ja, jeg forstår at dere har fått uncharted og at det er godt, men dere har ansvaret for en klubb, og kan sette av kansje en time eller noe sånnt til klubb på FIFA.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...