Gå til innhold

Aprilfest 2009 - carmelita - musikkinspirert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. Alkoholpraten var tydeligvis ikke så veldig positiv siden du endte opp med å knuse vinflasker.

 

Fint bildet med et tvetydelig budskap. Kan være altifra en jente som knuser faren sine vinflasker for å ta bilder av det, til dagens glipp av en uheldig uteligger. (@Tom: Var jeg den eneste som tenkte: 'Jameson?', med en gang? Måtte til og med skjekke i skapet.)

 

Klart og fint med fokus på rett sted, både slik og slik :wee:

 

Joda. Jeg vil jo si den var positiv. Jeg har lagt merke til at jeg ofte tar bilder som beskriver det motsatte av hva jeg føler der og da.

Jeg har lagt merke til at folk legger fra seg alkoholen sin på de merkeligste steder.

 

Er søren ikke sikker på om jeg skal gremmes over handlingen eller frydes over resultatet. Du har laget et opprør i mitt indre...

 

Kan jeg berolige deg med at jeg ikke tok den med samleverdi(/framtidig samleverdig)? Og at det meste av væska faktisk er saft, blandet med det som var igjen.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar
Kan jeg berolige deg med at jeg ikke tok den med samleverdi(/framtidig samleverdig)? Og at det meste av væska faktisk er saft, blandet med det som var igjen.

Noe annet hadde jeg ikke ventet; du virker som en fornufig ung kvinne.

 

Uansett så skal man ofre litt for kunsten; din far vinen, du fikk jobben med å rydde opp.

 

Tom

Lenke til kommentar
Kan jeg berolige deg med at jeg ikke tok den med samleverdi(/framtidig samleverdig)? Og at det meste av væska faktisk er saft, blandet med det som var igjen.

Noe annet hadde jeg ikke ventet; du virker som en fornufig ung kvinne.

 

Uansett så skal man ofre litt for kunsten; din far vinen, du fikk jobben med å rydde opp.

 

Tom

 

Det er godt å høre. Jeg føler meg nemlig alt annet enn fornuftig for tiden. Går barbeint i opp mot en time på snø/is, og hoppe ned på store steiner, er ikke ting jeg ville kalt for fornuftige.

 

Jeg håper bare at det ikke ligger igjen noe. Jeg har jo sjekket nøye, men det er jo en viss sjans for at det ligger igjen. Håper ikke dyra skader seg.

Lenke til kommentar

19. april - Sleep don't weep (Damien Rice)

Nå syns jeg nesten jeg går litt for langt. Greit nok at dere får se deler av hagen, deler av yndlingsstedet mitt ved Mjøsa, men deler av senga mi hadde jeg ikke tenkt til å vise. Den gang ei, jeg er visst ikke så veldig flink til å passe på hva jeg legger ut på internett (ikke tolk denne feil nå da).

post-132318-1240170685_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Beroligende, og kansje litt trist (tittelen spiller inn her.) men nå må du nesten passe litt på og stoppe galskapen før det tar helt av! Hva blir det neste? At du viser ankelen? Gudene forby!

 

Foresten. Linjen i parantes virker jo garantert mot sin hensikt. Blir som den støre røde knappen der det står "Do Not Touch!". Tolketolketolke.

Lenke til kommentar
Beroligende, og kansje litt trist (tittelen spiller inn her.) men nå må du nesten passe litt på og stoppe galskapen før det tar helt av! Hva blir det neste? At du viser ankelen? Gudene forby!

 

Foresten. Linjen i parantes virker jo garantert mot sin hensikt. Blir som den støre røde knappen der det står "Do Not Touch!". Tolketolketolke.

 

Ankelen har jeg allerede vist.

 

Haha. Jeg tror jeg svarer "ingen kommentar" (med tanke på røde knappen).

Lenke til kommentar
Gjort er gjort og drømt er drømt. Den særdeles bekymrede minen står godt til tittelen. Bra gjennomført, om enn med betenkeligheter.

 

 

Likte veldig godt at munnen er avslappet mens øyenbrynene er bekymret - tegn på en som drømmer..

Fin historie!

 

Takk til begge to :)

 

20. april - hiding place (Maria Solheim)

Jeg har alltid vært opptatt av å ha mitt eget lille sted. Et sted mamma og pappa ikke kunne komme inn. Det være seg "telt" laget av stoler og tepper, trehytte, rom inni en busk (jada, jeg har alltid vært ganske liten), liten krok i hjørnet der ingen så meg, under trappa eller sittende under dyna med lommelykt og en bok. Man blir vel egentlig aldri for stor til sånt noe.

post-132318-1240262771_thumb.jpg

Lenke til kommentar

21. april - right side (Permafrost - probably the most famous band in Biristrand)

Jeg så en dokumentar for en stund siden om at de mest kreative sjelene har det rotete rundt seg. Vel ... jeg tror ikke jeg kan klage noe særlig på dårlig kreativitet for tiden. Bildet er tatt etter en del rydding, men det ligger fortsatt altfor mye til venstre for bildet. Og så har jeg senga og gitaren til høyre. Jeg liker gitaren min :)

 

post-132318-1240348916_thumb.jpg

 

 

Har vært 13 timer på skolen i dag pga forberedelsesdag, så bildet ble tatt i hui og hast før jeg endelig kan gå og legge meg.

 

Lenke til kommentar

Endel slår med streng mine fast at "hvordan det ser ut på pulten( / arbeidsrommet / whereever) gjenspeiler hvordan det ser ut i hodet på den som er ansvarlig", -hvis de mener det har rett i det bør de reflektere et øyeblikk over at de har det blåst på sitt område ... :roll:

Eget sted er viktig, og jeg likte "hiding place".

Endret av kaian
Lenke til kommentar
Jeg liker gitaren min :)

Ja, det er nok best du har strenge instrumenter til å holde deg litt i øra.

 

Den tok jeg ikke? :p

 

Endel slår med streng mine fast at "hvordan det ser ut på pulten( / arbeidsrommet / whereever) gjenspeiler hvordan det ser ut i hodet på den som er ansvarlig", -hvis de mener det har rett i det bør de reflektere et øyeblikk over at de har det blåst på sitt område ... :roll:

Eget sted er viktig, og jeg likte "hiding place".

 

Hehe. Mye en kan komme til å tenke på. Takk :)

 

Artige selvportretter. Noe nytt og spennende.. :)

 

19. april er pent..

 

Tusen takk :) Det er godt å høre.

 

Finurlige bilder! Det siste gjorde meg glad. Gasne glad. Endelig noen med mer rot på rommet enn meg! Nå kan jeg med god samvittighet utsette vårryddingen noen uker til ^^

 

Haha. Jeg vet nå ikke det. Det kan være greit å få kommet til gulvet. Spesielt for meg med støvallergi.

 

22. april - You're My Best Friend (Queen)

Det sies at hunden er menneskets beste venn. Jeg er enig. Om ikke annet så er de superdupre turkamerater. Kompisen jeg har her er en livsglad gammel hund. Da han fikk nyss om at det var tid for tur kunne han ikke gjøre annet enn å hoppe rundt av glede. Er det rart at vi liker de? Nei.

post-132318-1240428104_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg liker gitaren min :)

Ja, det er nok best du har strenge instrumenter til å holde deg litt i øra.

 

Den tok jeg ikke? :p

Skulle være litt tørrvittig, men ble kanskje mer tørt enn vittig. Utelot smiley for å unngå overtydelighet (noe jeg som regel gjør).

 

Forøvrig stemningsfullt bilde med hunden ved Mjøsa(?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...