Gå til innhold

Aprilfest 2009 - carmelita - musikkinspirert


Anbefalte innlegg

Nå kan det hende at "aprilfesten" blir en del av pensumet som media og kommunikasjon på en skole i Oslo skal ha. Våknet av "nyheten" i dag tidlig (ble ringt opp i 10-tiden). Merkelig, men moro.

Jøss! Din Aprilfest, eller Aprilfesten som helhet? Betyr det at elevene skal være med som en del av undervisningen? (det hadde jo vært litt moro...)

 

Hva med Oktoberfesten? :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå kan det hende at "aprilfesten" blir en del av pensumet som media og kommunikasjon på en skole i Oslo skal ha. Våknet av "nyheten" i dag tidlig (ble ringt opp i 10-tiden). Merkelig, men moro.

Jøss! Din Aprilfest, eller Aprilfesten som helhet? Betyr det at elevene skal være med som en del av undervisningen? (det hadde jo vært litt moro...)

 

Hva med Oktoberfesten? :fun:

 

Såvidt jeg skjønte var det konseptet (levere ett bilde hver dag i tråd med en utfordring til seg selv). Kan godt hende at han mente at bildene skulle legges ut her også, men ærlig talt fikk jeg ikke med meg så mye. Jeg sov jo da kompisen min ringte, og ingen er vel helt ved sine fulle fem da.

Det hadde vært veldig morsomt, men samtidig kommer det jo til å være en del som nesten ikke har tatt i et speilrefleks før som blir med da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...