Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt siste kjøp før sommeren - minst - ble Batman: Arkham City for €13,99 (tilsvarende 106,- kr med dagens valutakurs) hos Steam.

 

Jeg kunne bare ikke la dette spillet gli forbi med 50% rabatt, siden Batman: Arkham Asylum som jeg rundet i forrige uke gikk inn på topp 10 listen min. Synes jeg skylder meg selv å spille oppfølgeren :p

Endret av kimaasen1984
Lenke til kommentar

The Walking Dead for 24,99£ på Steam.

Legend of Grimrock for 10,99£ på Steam.

EA indie Bundle for 17,98£ på Steam (fikk med Deathspank, Deathspank: Thongs of Virtue, Shank, Shank 2, Gatling Gears og Warp).

Kult, EA lager indie spill.

 

ICO and Shadow collection PS3, brukt for 175.

Lenke til kommentar
Vel det er en stund siden jeg kjøpte det da. Spillet var verdt pengene uansett :)

 

Okay, det er bra det da! Trodde du hadde kjøpt spillet rett før du skrev posten, og da hadde det jo vært litt bittert at det kom til halv pris under 12 timer etter mener jeg =)

 

Jeg kjøpte det for litt over en uke siden og er allerede ferdig med hovedspillet, men om jeg hadde mislikt spillet skal jeg inrømme at jeg hadde blitt litt sur.

Lenke til kommentar

Saint's row 3 - steam - 29.99€

 

Fantastisk morsom liten perle å kjøpe til redusert pris. Fungerer MEGET bra i coop. Hysterisk morsomt hvis du liker litt crazy og "barnslig" humor.

 

 

Minecraft - www.minecraft.net - 16.95£

 

Hadde aldri sett skikkelig på det før, holdt med Terraria i den "sjangeren" for min del, men etter å ha sett endel Yogscast minecraft videoer på youtube så ble det kjøp. Angrer ikke.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...