Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dårlig søvn når jeg sover over hos kjæresten


Anbefalte innlegg

Hver gang jeg sover over hos dama sover jeg dårlig. Våkner som regel mange ganger, og når jeg først begynner å våkne sovner jeg aldri skikkelig igjen. Det lengste jeg har sovet i strekk med henne er 7 timer. Er dette vanlig i begynnelsen? Eller er det andre ting som spiller inn? Hun har det ganske varmt på rommet, og tidligere(før vi begynte å skru av ovnen og lukke opp vinduet) var det helt utrolig varmt, kanskje dette spiller inn? Har aldri sovet sammen med noen før, og det er utrolig deilig, derfor det er så synd at jeg ikke får skikkelig søvn.

 

Noen som har erfaringer/innspill eller tanker om grunnen til dette? Og bør vi bare fortsette og "venne" oss til det?

 

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pul først, så blir du kvitt nervøse greia. Tenker mindre.

Er ikke problem å sovne første gangen, problemet er at når jeg først våkner fortsetter jeg å våkne med (u)jevne mellomrom.

 

brutal_mann;

Jeg er sammen med feil dame? Care to elaborate?

 

 

@Blåblær;

Håper det er noe lignende da, tok det lang tid?

 

@LOOM;

Meget godt poeng!

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar
Pul først, så blir du kvitt nervøse greia. Tenker mindre.

Er ikke problem å sovne første gangen, problemet er at når jeg først våkner fortsetter jeg å våkne med (u)jevne mellomrom.

 

brutal_mann;

Jeg er sammen med feil dame? Care to elaborate?

 

 

@LOOM;

Meget godt poeng!

Poenget med å være sammen med noen er at livet blir bedre. Blir livet bedre sover du bedre. Mao, du slapper ikke godt nok av med denne dama.

Lenke til kommentar
Du har aldri vurdert at verden ikke fungerer helt perfekt?

Why settle for less?

 

Majoriteten av verdens befolkning gjør nå en gang det... Noe de skal få lov å gjøre så mye de bare vil. Men forelsker du deg skikkelig i ei jente så sover du som en komapasient mens du ligger klistret inntil henne.

 

Åpenbart et punkt jeg og du er forskjellige på, hvis ikke hadde det ikke vært noe problem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Orker ikke lese alle svarene du har fått til nå, men jeg synes det er merkelig. Jeg har det stikk motsatt. Sover godt og lenge når jeg sover med kjæresten. Mye bedre når man sovner inntil noen enn å ligge alene.

Lenke til kommentar
Åpenbart et punkt jeg og du er forskjellige på, hvis ikke hadde det ikke vært noe problem.

Vel... Jeg har en bunke kompiser, eks svigerforeldre, kollegaer, eks kolleager osv som i alle år sa at de likte best å sove alene. Felles for alle? At forholdene aldri varer/varte. Hva som er nytt? At de som til slutt har endt opp, god knows why, som lykkelige plutselig har forandret mening. Go figure...

 

For all del. Du kan ha et fint liv og ha det fint med dama di, men hun er ikke THE BIG THING. Så kjernen her er at neten så går en for pefekt, eller settle for less. Majoriteten går for "less".

Lenke til kommentar

Jeg hadde det samme problemet som deg. Ofte sovnet jeg godt inn først, men så var jeg plaget med at jeg våknet på natten med jevne mellomrom. Aner ikke hva det kom av, men er hvertfall kvitt det nå ;) Hadde det slik i kanskje en måned eller to før det omsider gikk over til at jeg sover som en stein, med eller uten kjæresten. Kanskje det er en vanssak? Vi mennesker lider jo av utrolig rare pykiske tanker....

Lenke til kommentar
Åpenbart et punkt jeg og du er forskjellige på, hvis ikke hadde det ikke vært noe problem.

Vel... Jeg har en bunke kompiser, eks svigerforeldre, kollegaer, eks kolleager osv som i alle år sa at de likte best å sove alene. Felles for alle? At forholdene aldri varer/varte. Hva som er nytt? At de som til slutt har endt opp, god knows why, som lykkelige plutselig har forandret mening. Go figure...

 

For all del. Du kan ha et fint liv og ha det fint med dama di, men hun er ikke THE BIG THING. Så kjernen her er at neten så går en for pefekt, eller settle for less. Majoriteten går for "less".

 

Forskjellen som du kanskje ikke ser selv er at jeg faktisk vil sove sammen med min kjære, problemet er at jeg uten vilje våkner om natten. Jeg har ingen problem med å sovne, det er utrolig herlig å sovne sammen med henne, det er nettop derfor dette er et problem ettersom jeg må ofre dagen derpå for å kunne sove med henne. Jeg personlig antar det er en vanesak for meg, etter å ha sovet alene hele livet frem til nå synes jeg det er forståelig at det er visse ting som ikke forandrer seg bokstaveligtalt over natten. Jeg tror heller det har med at det er uvant, eller liten seng som Kloever_2 påpekte, evnt. temperatur, eller at hun bveger på seg som gjør at jeg våkner, jeg er jo ikke vant til at noe beveger seg i sengen min, men å si at det er feil dame synes jeg er en meget drøy påstand.

Lenke til kommentar

Hvis dere sover i enkeltseng så kan jo det ha noe av skylden, pluss at hun hadde det veldig varmt på rommet?

Jeg sover ikke så ofte med kjæresten min, men når jeg gjør det har jeg også slitt med å sove fordi han har enkeltseng og det blir litt for tett rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...