Gå til innhold

Last.fm ikke lenger gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er scrobbling?

Jeg paster likegodt fra faqen til last.fm, FAQ - Scrobbling

 

"Scrobbling a song means that when you listen to it, the name of the song is sent to Last.fm and added to your music profile.

 

Once you've signed up and downloaded Last.fm, you can scrobble songs you listen to on your computer or iPod automatically. Start scrobbling yourself, and see what artists you really listen to the most. Songs you listen to will also appear on your Last.fm profile page for others to see.

 

Millions of songs are scrobbled every day. This data helps Last.fm to organise and recommend music to people; we use it to create personalised radio stations, and a lot more besides."

Lenke til kommentar

Med så mye lureri innenfor det med penge transaksjoner, så er det jo ikke rart at folk blir litt skeptisk til å måtte betale for streaming abonnement. Det hadde vært letter om man kunne en spesefik sang med flac kvalitet til noen kroner. Da forbeholdt at utvalget var godt nok til å møte de meste av musikk sjangrer som finnes. Til nå gidder jeg ikke engang leite etter musikken jeg liker på betal pr sang sidene, da utvalget som regel ikke holder mål. Men om du er en hit liste freak eller liker mye rock/pop så er det jo ikke noe problem.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...