Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hører et gigantisk smell, men ikke i ørene.


Gavekort

Anbefalte innlegg

Hehe! Jeg vet en venn av meg som har det samme. Han har det kanskje 2-3 ganger i uken. Men som sagt så er det ikke farlig, og syndromet har ikke noe spesiellt navn. Det finnes bare enkelte personer som har det i verden, som han har sagt til meg. Han har egentlig bare blitt vandt med det. Har hendt han har våknet brått om natta og sagt: "Oja, det var bare det" og lagt seg til å sove igjen.

 

Så det er ikke farlig, hvis det er det syndromet du har.

 

Alt tyder på at det er det syndromet jeg har. :)

 

Jeg er ikke plaget av det på noen måte, litt skummelt kanskje, dog svært fasinerende. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(...)

Men som sagt så er det ikke farlig, og syndromet har ikke noe spesiellt navn. Det finnes bare enkelte personer som har det i verden, som han har sagt til meg. Han har egentlig bare blitt vandt med det. Har hendt han har våknet brått om natta og sagt: "Oja, det var bare det" og lagt seg til å sove igjen.

 

Så det er ikke farlig, hvis det er det syndromet du har.

LightSphere, det er ikke snakk om noe syndrom. Det er forskjell på symptom og syndrom. Hvis det likevell skulle dreie seg om et syndrom, så vil det selvfølgelig ha et navn!

 

Til trådstarter, kunne du ha prøvd å svare helt konkret på følgende spørsmål:

  1. Når på døgnet skjer dette?
  2. Hvor ofte skjer dette?
  3. Skjer det i forbindelse med noe?
  4. Beskriv "smellene" så konkret som mulig. Beskriv lyden du hører, hvor lenge den varer og forsøk å gi oss en pekepinne på hvor høy den føles
  5. Medfører "smellene" smerter? Isåfall, på en skala fra 0-10 (0=smertefri, 10=værste tenkelige smerte)?
  6. Hvilke sykdommer har du fra før?

Husk at alle brukerne på diskusjon.no er leger og vi kan selvfølgelig tilrettelegge en behandling for deg.

Lenke til kommentar

Gadd ikke lese gjennom alt, men har noe lignende selv. Eller, har ikke hatt det på noen år nå, skjedde oftest før, og alltid når eg var trøtt. Virket som om det skjedde når eg gjespet og noe trykk gikk ut eller inn av ørene.

 

Vil tro det er det, er ikke farlig hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...