Gå til innhold

usa, finanskrise og obama


Anbefalte innlegg

Ha!!! Han har nokk en gidigen baktanke med bredbånd til alle. Han støtter platebransjen i å saksøke enkeltfork for sinsyke summer som ingen kommer til å klare å nedbetale i løp av 10 liv, og bredbånd til alle vil bare føre til flere melkekuer. Forundrer meg ikke om han infører att gjelden må arves også, da er platebransjen sikkret i 100 år fremover og obama er sikkret en ny periode siden han syk penge støtte fra platebransjen bak seg.

 

 

 

Missta masse respekt for Obama etter jeg leste att han støtte slike syke søksmål. En drapsmann i norge slipper jo lettere unna enn en som laster ned 100 låter i usa.

Høhøhø, han er jo en demon! Alle presidenter i USA har jo så jævlig mange konspirasjoner rundt seg at det nesten er skummelt. Hva er det med virkelighetsfjerne mennesker alle konspirasjonsteoriene rundt presidenter?

 

Obama støtter riaa. Trur ikke det er noen konsiration. Enda en kilde.

 

At han ikke liker fildeling er en sak, men at det er DERFOR han bygger ut bredånd kan kalles en konspirasjon, men det kan man vel ikke vente at du skulle skjønne jeg mente. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789
Hvem blir vel ikke hjelpesløse når de ikke har nett?

Jeg får nesten abstinenser hvis det forsvinner.

 

Derfor han vil bygger det ut.

 

Gjør du det?

Då syns eg du kanskje burde snakke litt om det med kjende eller psykolog fordi det er ikkje normalt.

Lenke til kommentar
Hvem blir vel ikke hjelpesløse når de ikke har nett?

Jeg får nesten abstinenser hvis det forsvinner.

 

Derfor han vil bygger det ut.

 

Gjør du det?

Då syns eg du kanskje burde snakke litt om det med kjende eller psykolog fordi det er ikkje normalt.

 

Hva som er normalt eller ikke kan alltid diskuteres. Personlig syns jeg ordet normalt brukes for ofte av personer som tror de er normale, mens realiteten er at vi er alle normale på våre egne måter.

Lenke til kommentar
Hvem blir vel ikke hjelpesløse når de ikke har nett?

Jeg får nesten abstinenser hvis det forsvinner.

 

Derfor han vil bygger det ut.

 

og fordi det vil skape mange arbeidsplasser når det skal bygges ut og det vil trengs mange folk til og overvåke det når det er bygd ut

Lenke til kommentar
Ha!!! Han har nokk en gidigen baktanke med bredbånd til alle. Han støtter platebransjen i å saksøke enkeltfork for sinsyke summer som ingen kommer til å klare å nedbetale i løp av 10 liv, og bredbånd til alle vil bare føre til flere melkekuer. Forundrer meg ikke om han infører att gjelden må arves også, da er platebransjen sikkret i 100 år fremover og obama er sikkret en ny periode siden han syk penge støtte fra platebransjen bak seg.

 

 

 

Missta masse respekt for Obama etter jeg leste att han støtte slike syke søksmål. En drapsmann i norge slipper jo lettere unna enn en som laster ned 100 låter i usa.

Høhøhø, han er jo en demon! Alle presidenter i USA har jo så jævlig mange konspirasjoner rundt seg at det nesten er skummelt. Hva er det med virkelighetsfjerne mennesker alle konspirasjonsteoriene rundt presidenter?

 

Obama støtter riaa. Trur ikke det er noen konsiration. Enda en kilde.

 

At han ikke liker fildeling er en sak, men at det er DERFOR han bygger ut bredånd kan kalles en konspirasjon, men det kan man vel ikke vente at du skulle skjønne jeg mente. :yes:

 

Folk som støter riaa er makt syke og stormansgale folk som ikke gir opp sin kamp om mer makt føre de hersker over en verden med hjernevaska slaver som ikke gjør annet enn å jobbe og kjøpe produktenne deres 24/7. Obama virker ok tidligere, men nå så ser vi endelig gjennom skinnet hans... og der er det kunn en riaa logo.

Lenke til kommentar
Fremdeles bare konspirasjoner uten hold du kommer med der.

 

Nå har han snudd retting angående Afganistand mot en mer Bush lignende sti. Enda ett bevis på att hen holdes oppe av tråder styrt av sotore bedrifter som kunn tenker profitt og driter i folket. Han nøyer seg ikke med å ha riaa bak seg, han vil også ha olje og andre åtseletere bak seg. Folk burde kjøpe aksjer i film og musikk bransjen, for nå kommer dem til og tjene seg styrtrikepå søksmål. Burde kanskje kjøpe noen olje aksjer også. Han kommer sikkert til og bruke Alien teknologien de frikk fra Rosswell for å overvåke nette etter pirater

Lenke til kommentar
Fremdeles bare konspirasjoner uten hold du kommer med der.

 

Nå har han snudd retting angående Afganistand mot en mer Bush lignende sti. Enda ett bevis på att hen holdes oppe av tråder styrt av sotore bedrifter som kunn tenker profitt og driter i folket. Han nøyer seg ikke med å ha riaa bak seg, han vil også ha olje og andre åtseletere bak seg. Folk burde kjøpe aksjer i film og musikk bransjen, for nå kommer dem til og tjene seg styrtrikepå søksmål. Burde kanskje kjøpe noen olje aksjer også. Han kommer sikkert til og bruke Alien teknologien de frikk fra Rosswell for å overvåke nette etter pirater

Legger meg flat, episk svar!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...