Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men dere, hvor mye niktoin er det i Pure Nordic Liquorish Sterk? Når jeg tok morgenprellen i senga i dag, ble det maks buzz, og beina mine var borte når jeg våknet igjen! You know that feeling yeah? Aldri kjent noe slik fra f.eks. General Ekstra Sterk.

 

(PN Liquorish er btw helt dritt ellers.)

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Sørensen tobakk sjappe var jammen en bra oppdagelse, ja. Det skal være sikkert!! Der var det utrolig mye nytt som må prøves! :)

 

Heisann!

Jeg har nettopp begynt å snuse fast, før var det bare på fester. Har begynt med Catch Eucalyptus, da jeg liker mintsmaken. Har sett at de har fått en ny type Nick & Johnny, white mint eller noe. Noen her som har prøvd den? Er den veldig sterk i forhold til Catch?

 

Catch er vel ikke noe sterk i det hele tatt. Det var det jeg snuste helt i begynnelsen også. Nick & Johnny er nok myeee sterkere og det vil du merke. Du mener vel N&J crushed ice, den er jo "extra strong". Men kjør på, det er en av mine favoritter fordi det kiler litt under leppen :D

Endret av Rumpelstiltskin
Lenke til kommentar

Sørensen tobakk sjappe var jammen en bra oppdagelse, ja. Det skal være sikkert!! Der var det utrolig mye nytt som må prøves! :)

 

Heisann!

Jeg har nettopp begynt å snuse fast, før var det bare på fester. Har begynt med Catch Eucalyptus, da jeg liker mintsmaken. Har sett at de har fått en ny type Nick & Johnny, white mint eller noe. Noen her som har prøvd den? Er den veldig sterk i forhold til Catch?

 

Catch er vel ikke noe sterk i det hele tatt. Det var det jeg snuste helt i begynnelsen også. Nick & Johnny er nok myeee sterkere og det vil du merke. Du mener vel N&J crushed ice, den er jo "extra strong". Men kjør på, det er en av mine favoritter fordi det kiler litt under leppen :D

Hehe nei, merker allerede at jeg ikke får den følelsen lenger som jeg gjorde i begynnelsen :p Har du en snus som jeg kan gå over til som er litt sterkere, uten at jeg får nikotinsjokk? :p Liker ikke "vanlig" snus, helst noe med mint :)

Lenke til kommentar

Sørensen tobakk sjappe var jammen en bra oppdagelse, ja. Det skal være sikkert!! Der var det utrolig mye nytt som må prøves! :)

 

Heisann!

Jeg har nettopp begynt å snuse fast, før var det bare på fester. Har begynt med Catch Eucalyptus, da jeg liker mintsmaken. Har sett at de har fått en ny type Nick & Johnny, white mint eller noe. Noen her som har prøvd den? Er den veldig sterk i forhold til Catch?

 

Catch er vel ikke noe sterk i det hele tatt. Det var det jeg snuste helt i begynnelsen også. Nick & Johnny er nok myeee sterkere og det vil du merke. Du mener vel N&J crushed ice, den er jo "extra strong". Men kjør på, det er en av mine favoritter fordi det kiler litt under leppen :D

Hehe nei, merker allerede at jeg ikke får den følelsen lenger som jeg gjorde i begynnelsen :p Har du en snus som jeg kan gå over til som er litt sterkere, uten at jeg får nikotinsjokk? :p Liker ikke "vanlig" snus, helst noe med mint :)

 

Hmm. Hvis du vil ha mint så kommer jeg faktisk ikke på noen andre enn Mocca mint, den vil du få mindre effekt av enn catch da. Tidligere solgte de Skruf Fresh White, den var mint, men har ikke sett den i butikken på lenge, lenge.

 

Hvorfor liker du ikke vanlig snus? Renner det? Jeg merker ikke noe smak av snus. Tørk deg under leppen slik at den er noen lunde tørr før du putter inn snuser, da vil den ikke renne :)

Lenke til kommentar

Takker for svar! :) Noen som har prøvd den nye Skruf slim fresh? Skal visst være mint, men er like mye nikotin som i Catch da, så blir kanskje ingen forskjell.

 

Synes den er sterkere enn catch, du kan jo gi det et forsøk om du finner det i butikken! :)

Jobber i matbutikk, og vi har den :D Hehe.

Lenke til kommentar

Har et noe sært spørsmål egentlig. Skiftet over til snus for snaue to måneder siden og veldig fornøyd så langt. Men blitt noe diskusjon rundt det med plasseringen. Studerer, for å være ærlig, ikke hvor folk plasserer posen, men er det virkelig så uvanlig å legge den på høyre eller venstre side? Prøvd på midten men synes det bare er stress med å holde den på plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...