Gå til innhold

Jeg trenger noen WoW guld tips!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger noen WoW guld tips. Jeg har nesten prøvd alt for og tjene guld, men det går bare nedover. Jeg har prøvd meg på skinning/cooking osv. Men likevel så er jeg dårlig på og tjene guld. Hadde vært hyggelig om noen kom med noen tips til lett-tjente WoW guld tips.

 

;:; Joakim ;:;

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke er i level 80, ville ikke jeg ha anbefalt å bruke masse tid på å farme gull framfor å levle! Om det er gear du skal kjøpe for gull, så gå heller i en instance, da får du både XP og gear om du roller høyest.

 

 

Vet ikke hvilken level du er i nå, men når du er i rundt level 40 begynner du å få gull for å gjøre vanlige quester, dette kan du også tjene en god del på om du sparer skikkelig! Jeg hadde selv rundt 3000g da jeg var i level 70, og de fikk jeg med bare å gjøre vanlige quester.

 

 

Men om du virkelig vil tjene gull, så skaff deg Mining/Herbalism eller Mining/Skinning.

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar

Et annet tips er følgende:

Når man levler -----> ikke bruk penger på å kjøpe utstyr på AH.

For å levle er det nok å bruke utstyret man får som quest reward + ting man får når man gjør instancer.

På lvl 80 kan man begynne å bruke penger på AH til gear/professions o.l.

Lenke til kommentar
Hei, jeg trenger noen WoW guld tips. Jeg har nesten prøvd alt for og tjene guld, men det går bare nedover. Jeg har prøvd meg på skinning/cooking osv. Men likevel så er jeg dårlig på og tjene guld. Hadde vært hyggelig om noen kom med noen tips til lett-tjente WoW guld tips.

 

;:; Joakim ;:;

 

 

gå for loremaster of northrend! (når du kommer dit)

du vil tjene over 5000 guld på det.

samtidig så kan du ha mining og jewelcrafting. prospect(heter det, det?) saronite ore og selg blue's. tjener du grovt på!

 

Hvorfor skriver dere Guld?

Lenke til kommentar
gå for loremaster of northrend! (når du kommer dit)

du vil tjene over 5000 guld på det.

samtidig så kan du ha mining og jewelcrafting. prospect(heter det, det?) saronite ore og selg blue's. tjener du grovt på!

 

har jeg gjort noe feil når jeg tok loremaster of northrend da? jeg endte bare opp med rundt 2500 + 1000 på mines jeg fant på veien :)

 

Men til trådstarter:

 

er du 80 -> ta opp Herb/skinning eller herb/alch og lag flasker så det står etter, folk kjøper i hopetall. gjør også alle dailys du kommer over pr. dag

er du ikke 80 -> lvl til 80 og IKKE KJØP NOE PÅ AH, du får bedre av quest rewards, gjør så dailys når du treffer lvl 80.

Lenke til kommentar

å tjene gull er så latterlig lett at folk ikke burde spørre :( bare gjør dailys så har du jo masse penger bare derfra. skaff gatheringprofessions så tjener du enorme summer der og.

 

om du virkelig er hardcore kan du playe auksjonshuset, dog krever dette litt tid å sette seg inn i og litt økonomisk sans. gjerne kjøp en pose is til å ha i magen med det samme.

Lenke til kommentar

Dailies er en god inntekstkilde men det kan og være verd å få noen etterspurte professions til 450, f.eks Jewelcrafting eller enchanting. Koster litt å få dem opp men kan tjene godt med penger på dem. Blacksmithing, tja, kanskje, men tror det er mer å tjene på jewelcrafting og enchanting ettersom det er flere som trenger det enn Blacksmithing.

 

Eksempel vel og merke, går og får encheneering for den sags skyld, og tailoring :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Er 420 i JC.. Noe som jeg kan tjene godt på? Tenker på prospecting? En Scarlet gem koster 90g på min server, og 20 Saronite ores koster 20g. Verdt å mine 200 ores, for å så prospecte de, og håpe på å gå i pluss? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...