Gå til innhold

Ny type URGE på 0,5-liters boks?

Anbefalte innlegg

Skrevet
fikk et helt brett med Urge Intense med meg hjem sist uke fra jobben(jobber i Coca-Cola AS), det var digg det! :D

hei jeg heter Kenneth, og vil bli din nye venn :)

Jeg vil også bli venn!! Jeg liker brus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har kommet på alle bensinstasjonene i Narvik nå. Kjøpte en på Statoil i går.

Når den e kommet til Narvik, e den vel kommet til de fleste andre plassa åsså ;) Hehe :D

Kjøpte en på statoil, kosta 30,-

Å smaken er tydeligvis delt. Jeg syntes den var MYE bedre enn vanlig Urge.. :)

Skrevet

Nei, de står og passer på maskiner på et samlebånd. Lite glamorøst egentlig. Etter å ha jobbet en stund på Freia klarte jeg ikke synet eller lukta av sjokolade på flere måneder.

Skrevet
Nei, de står og passer på maskiner på et samlebånd. Lite glamorøst egentlig. Etter å ha jobbet en stund på Freia klarte jeg ikke synet eller lukta av sjokolade på flere måneder.

feil. der jeg jobber(Cola på Forus) så er det ikke produksjon så vi lager ikke brusen, vi tar imot varer og sender varer til kunder.

Skrevet

forus i stavanger? Neeii? :no:

vet dere hva? jeg har smakt på urge intense og den får terningkast 3.5 .. den var ikke som jeg trodde :(

smaker mye mer sprite jo..

kjøper den ikke SÅ mye mer ; (

Skrevet

Samme som når min onkel jobbet der de lager Joikakaker.. For å si det sån.. Han spiser ikke joikakaker lenger.

Skrevet

Visste ikke om noen ny Urge før jeg så noen drakk det natt til 1. Kjøpte meg to bokser nå og skal smake nå as i write. Ja, den var god! :thumbup:

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

Denne var skuffende smakte ingenting og utrolig stiv pris (26,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...