Gå til innhold

Hva er dine planer for sommeren? Fortell her!


Opelduude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vis det kommer noen kule band så stikker jeg kanskje innom.

Lar du vær å dra på en festival bare fordi det ligger for nært?

Vel som jeg sa så prøver jeg vel jeg kanskje å skaffe billetter til noe der, men ja det ødelegger litt festival følelsen synes jeg når man bare kan stikke hjem når man vil, Blir liksom ikke det samme, og det blir bare for teit å sove i telt når man bor sånn 15 min med buss fra stedet.

 

Vel meg om det i suppose..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Ikkje for å vere pessismistisk eller noke, men eg kan ikkje fordra folk som tek seg ferie og "kosar seg". Eg personleg jobbar heile tida, og tek aldreg ferie. Eg meinar me måarbeide for å overleve, og eg tykkjar menneskjer som tek seg ferie i hytt og dynever er late.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg har et ambisiøst mål som innebærer å tjene 100k iløpet av sommerferien. Håper det går i boks, ja.

How the fuck? :ohmy:

 

Ikkje for å vere pessismistisk eller noke, men eg kan ikkje fordra folk som tek seg ferie og "kosar seg". Eg personleg jobbar heile tida, og tek aldreg ferie. Eg meinar me måarbeide for å overleve, og eg tykkjar menneskjer som tek seg ferie i hytt og dynever er late.

Eg tykkjar at dine tykkingar er utykkjeleg keisame.

Lenke til kommentar
Ikkje for å vere pessismistisk eller noke, men eg kan ikkje fordra folk som tek seg ferie og "kosar seg". Eg personleg jobbar heile tida, og tek aldreg ferie. Eg meinar me måarbeide for å overleve, og eg tykkjar menneskjer som tek seg ferie i hytt og dynever er late.

 

Lættis, hva er vitsen med livet hvis man kun skal jobbe for å overleve hele tiden? Personlig ser jeg ingen grunn til å leve hvis man ikke har ferie eller kan kose seg, og du må virkelig ha en dritt jobb eller no hvis du ikke har tid til å ta ferie.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...