Gå til innhold

Hva er dine planer for sommeren? Fortell her!


Opelduude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Dra i båten.

 

være ute på hytta.

 

Jobbe (vis jeg får da)

 

Stikk på Hove, Quarten blir fornærme men vis det kommer noen kule band så stikker jeg kanskje innom.

 

Være ute med venner, og prøve å bli litt mer sosial igjen.

 

Trene litt.

 

Bade.

 

Slutt og game på datan og heller dra frem X-boxen, finnes det noe deiligere enn å sitt og chille på X-box live med noen random strangers etter at du har vært ut i solen hele dagen?

 

Gjøre sånn teit ting som jeg kan gjøre bare fordi det er ferie som å sitte opp til klokka 5:00, gå opp i stua dra tilside gardinene, åpne terrasse døra, ta ett teppe over meg å sette på tven for å se på Messtv, Morgenbarnetv, svisj eller hva enn det er som er på mens jeg bare ligger å nyter at dagen våkner opp.

 

Bruke siste månen til å grue/glede meg til å flytte til England.

 

Damn, jeg gleder meg nå altså! Gief sommer!

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Stikk på Hove, Quarten blir fornærme men vis det kommer noen kule band så stikker jeg kanskje innom.

Lar du vær å dra på en festival bare fordi det ligger for nært?

Lenke til kommentar
Stikk på Hove, Quarten blir fornærme men vis det kommer noen kule band så stikker jeg kanskje innom.

Lar du vær å dra på en festival bare fordi det ligger for nært?

Haha, det tenkte jeg også. Skulle vel heller tro det var omvendt.

 

Undertegnede er ikke helt sikker på hva han skal gjøre enda. Blir vel å dra til et eller annet europeisk land og tilbringe mye tid på hytta. Kunne egentlig tenkt meg å dra tilbake til Polen eller besøke et annet østblokkland. Ukraina hadde vært veldig spennende, spesielt Odessa eller Kiev. Bare synd jeg ikke får med meg familien til den delen av kontinentet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

De første 2 ukene av sommerferien, skal jeg jobbe hos pappa, tjene nok penger til ny pc. Så, de neste fire uke skal jeg være hjemme, 2 uker hos far, 2 hos mor. Oppussing og flytting passer ikke bra med sommerferie rett rundt hjørnet, men det blir en tur opp til molde eller/og kjøbenhavn. De 2 siste ukene skal jeg til Fettern min som har bosatt seg i spania.

 

Alt i alt, en koslig sommerferie :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...