Gå til innhold

Hva er dine planer for sommeren? Fortell her!


Opelduude

Anbefalte innlegg

Ikkje for å vere pessismistisk eller noke, men eg kan ikkje fordra folk som tek seg ferie og "kosar seg". Eg personleg jobbar heile tida, og tek aldreg ferie. Eg meinar me måarbeide for å overleve, og eg tykkjar menneskjer som tek seg ferie i hytt og dynever er late.

 

Lættis, hva er vitsen med livet hvis man kun skal jobbe for å overleve hele tiden? Personlig ser jeg ingen grunn til å leve hvis man ikke har ferie eller kan kose seg, og du må virkelig ha en dritt jobb eller no hvis du ikke har tid til å ta ferie.

 

Eller kanskje han har en jobb han liker veldig godt? :innocent:

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Kun tre uker ferie i år, så får ikke gjort så alt for mye.

 

Første uka blir dert lan hos en kamerat, og andre uka blir det hyttetur sammen med noen venner.

Det er ihvertfall det som er planlagt til nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
FoS, pluss tidlig start i militæret. FFFFFFFFFFFFFFF

 

Hva er FoS?

Jeg var med i noe som kaltes FoS en gang, håper for din skyld det ikke er samme greia! :D

 

Edit:

Jeg skal på HOVE, og flytte til Nord-Trøndelag!

So long, sørlandet :(

Endret av Ilia
Lenke til kommentar

Reise til USA. Én uke i Florida, to uker på Hawaii og to uker på vestkysten med leiebil. Ellers skal jeg jobbe meg gjennom et par kapittel i "Edwards & Penney, Calculus", lese masse fysikk, kjøre litt nedover Europa og grisekjøre på flotte europeiske motorveier med noen kamerater, og drikke mange liter med «utepils».

 

^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...