Carlgutt Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Ikkje for å vere pessismistisk eller noke, men eg kan ikkje fordra folk som tek seg ferie og "kosar seg". Eg personleg jobbar heile tida, og tek aldreg ferie. Eg meinar me måarbeide for å overleve, og eg tykkjar menneskjer som tek seg ferie i hytt og dynever er late. Lættis, hva er vitsen med livet hvis man kun skal jobbe for å overleve hele tiden? Personlig ser jeg ingen grunn til å leve hvis man ikke har ferie eller kan kose seg, og du må virkelig ha en dritt jobb eller no hvis du ikke har tid til å ta ferie. Eller kanskje han har en jobb han liker veldig godt? Endret 12. mai 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Om jeg ikke faar sommerjobb haaper jeg paa at jeg faar cruise rundt i Sverige Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Wohoo, det skal jeg også. Først shopping i Göteborg, så hamstre Cider med Kaktus-smak, så hjem. Blir fælt å kjøre helt fra Bergen da. -.- Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Blir fælt å kjøre helt fra Bergen da. -.-Haha, jeg maa kanskje helt opp til Finnmark först för jeg kan i det hele tatt begynne siden noen av de som skal være med bor der akkurat naa (), men skulle naa opp dit uansett da, saa ingen fare. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Tre uker ferie hvor jeg (endelig) skal ta lappen. Så blir det jobbing resten. Good summer. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 1. Hovefestivalen 2. Male huset 3. Flytte til Bergen Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 FoS, pluss tidlig start i militæret. FFFFFFFFFFFFFFF Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Kreta og er der på bursdagen min! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Kun tre uker ferie i år, så får ikke gjort så alt for mye. Første uka blir dert lan hos en kamerat, og andre uka blir det hyttetur sammen med noen venner. Det er ihvertfall det som er planlagt til nå. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 jeg skal til kreta i sommer å siden jeg nylig har blitt hytteeier må jeg ta en fylletur til hytta også. Lenke til kommentar
paolo il capitano Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 noen som har erfaringer med Hurghada, Egypt? skal på guttetur dit. uteliv osvosv? beste utested? babes? mange nordmenn/svensker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Forhåpentligvis får jeg sommerjobb og jobber fram til innrykk i militæret 12.august. Så skal jeg trene i mellomtiden. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2009 Spille ( ikke til å unngå) Kjøre bil Kjøre båt Stelle med bilen Blir nok litt grilling Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 31. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2009 Platanias, Kreta, med tre venner. Norgesferie med familien, litt tid med venner, og så fotballcup med min lillebror. Denne sommeren blir knall. Lenke til kommentar
Ilia Skrevet 31. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) FoS, pluss tidlig start i militæret. FFFFFFFFFFFFFFF Hva er FoS? Jeg var med i noe som kaltes FoS en gang, håper for din skyld det ikke er samme greia! Edit: Jeg skal på HOVE, og flytte til Nord-Trøndelag! So long, sørlandet Endret 31. mai 2009 av Ilia Lenke til kommentar
knegg Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Turboneger på Eid ^^ gleeeda meg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Jobbeeeee heile sommaren, så 3 ukers ferie i starten av sept. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Grille Kjøre båt! Kjøre lettsykkel! Spille fotball Norway Cup LAN-parties Henge med venner lurke @ teh forum. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jobbe - Fått meg jobb som maskinist på den lokale kinoen. Dra på festivaler Tur nordpå Game Tilbringe tid med venner og kjente Fototurer Tur til dyreparken? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Reise til USA. Én uke i Florida, to uker på Hawaii og to uker på vestkysten med leiebil. Ellers skal jeg jobbe meg gjennom et par kapittel i "Edwards & Penney, Calculus", lese masse fysikk, kjøre litt nedover Europa og grisekjøre på flotte europeiske motorveier med noen kamerater, og drikke mange liter med «utepils». ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå