Gå til innhold

Dell Studio XPS 16 tråden


Anbefalte innlegg

Har nå brukt min dell xps 16 i over ein dag og er ganske så nøgd så langt. Den er rask og veldig lett i bruk. Eg like små detaljer som at touchpaden har multigestures der ein kan "zooma" med to fingrar. Veldig hendig når skjermen er på fine 1080p og skrifta blir liten.

 

Pcen er litt tyngre enn min gamle, men det var ein liten 14 acer på 2.5kg. Men det er ingen kriminell tyngde. Fult bærbar.

 

Batterilevetida var 3.5t ++ med 9 celler. Men eg hadde ikkje den mest gjerrige straumsparingsmodusen skrudd på. Er ikkje heilt sikker på korleis windows 7 med sine straumsparingsmodusar fungere endå.

 

Kan koma med 3dmarkscore etter kvart for å sjå kva mitt setup yte. 1.6ghz, 4gig, 1gb ATI og 128gb flash drive.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde kanksje ha spesifisert at det var icore7 ja. Eg veit ikkje kor mykje 3dmark05 profitere av ein fira kjerners prosessor då. Kan prøva 3dmark06 ein gang i framtida.

 

Så lenge den klare å kjøyra spel glatt er det jo uintressant kva 3dmark gir. Men det får eg først testa etter eksamen :/

 

Synes skjermen er ganske så lys og fin utan å ha RGB-versjonen. Er det lett og få støv mellom "glasset" og skjermen?

Lenke til kommentar

Jeg har vært så uheldig å klart å knekke en av de øverste "krokene" som sitter under å knappen på tastaturet. Den spretter opp hvis jeg ikke trykker midt på. Er kunn selve knappen som sitter oppå som er ødelagt. Ikke de fjerene nedi der.

 

Noen som har erfaring med dette? Kjøpe ny knapp. vil ikke ha en nesten ny pc uten å knapp.

Lenke til kommentar

Eg er litt snurt over straumledningen, den er kort! Eller, den er iallefall kortare enn min gamle acer straumledning. Acer sin var kanskje to meter lang. Denne her er 1.4-1.5m kanskje? Og så har jo ein heilt idiotisk knekk ved omformaren! I staden for å "gå vidare" så snur den tilbake igjen?!?

 

Men men, det er nå detaljer.

Lenke til kommentar

Enig med strømlednigen "pain in the ass"

 

k-h-s: Vill anbefale at du ringe kundeservicen til dell. No veit eg ikkje om du tok med forsikring eller ikkje men vill anbefale og ringe dem. Vist du må kjøpe ny knapp må du sikkert bytte heile tastaturet. Vill anbefale ebay vist du vill kjøpe og fikse sjølv. Dei har mye dell tastatur der til laptops

Lenke til kommentar
Eg er litt snurt over straumledningen, den er kort! Eller, den er iallefall kortare enn min gamle acer straumledning. Acer sin var kanskje to meter lang. Denne her er 1.4-1.5m kanskje? Og så har jo ein heilt idiotisk knekk ved omformaren! I staden for å "gå vidare" så snur den tilbake igjen?!?

 

Men men, det er nå detaljer.

 

+1

 

Lurer på om den her passer:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=111756

 

? :o

Endret av vegards
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...