Gå til innhold

Dell Studio XPS 16 tråden


Anbefalte innlegg

Over til meir detaljerte betrakningar.

 

Eg like headsett"portane". Dei gir god lyd! Dei gir også ein kraftigare bass enn min gamle acer3210 greide og gi, får sjå kva eg like best av den forskjellen i lengden. Eller når eg får prøvd dei ut med mine sennheiser 595.

 

Kall meg gjerne evneveik, men eg synes strauminstillingssystemet var litt avansert. Eg var vandt til fire-fem instillingar på mine gamle acer, og på denne er det adskillig fleire, og når eg skifte til optimal batterilevetid så er det ikkje alltid den som vise mest batterilevetid igjen, pussigt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og ein kommentar til HP sin pc, ja, den har betre skjermkort, men du kjem til å angra på at du valgte den skjermen der!

 

Og eg kan ikkje sei at eg har hatt store problemer med min dell, men har bare hatt den i under to månadar då.

 

Etter å ha sett District 9 i full HD, WOW! Aldri om eg ville gått tilbake til 13xx * 7xx.

 

Synes også det er litt irriterande at ladekabelen lyse.... Den kunne i det minste skrudd seg av når du drar ut kontakten frå pcen, men men, detaljer!

Lenke til kommentar

Strøminstilingene kan vere litt rotete men du blir vant med det.

 

Enig med skjermen. Først brukt den vill du ikkje tilbake! Enig med lyset, synest det kunne heller ha lys på sjølve laderene og ikkje enden av ledningen.

 

Alle som har RGBLED skjerm med I7 prossesor anbefale eg tar ein test på pc-en. Grunnen er at 90 watt slim laderen dere fekk med laptopen klare ikkje og levere systemet strømmen dei treng under load.

 

Vist dere lure om deres pc-er faktisk har forsvak lader anbefale dere tar ein enkel test. Kjør 3D Mark (Kun løsning for folk med RGBLED) med "Full brightness" og "Lowest brightness" og sjå om det er betydleg forskjellen i scoren.

 

Vist deres pc er ein av dem anbefale eg dere ringe dell kundesuport om ny 130 watt slim lader. Viktig at systemet er oppdatert med nyeste bios eller vill ikkje systemet gjenkjenne den nye laderen.

 

EDIT: Kan vere dell ikkje levere ny laderen endå pga av at bios update har ikkje blitt realeased. Har fått all informasjon der endå

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Jøss, kan full RGB-skjermen trekka så mykje straum at pcen "knele" :D

 

Vel, eg har "bare" den vanlige 1080p skjermen, men den er knallgod den også! Like win7 trikset med windowstasten venstre / windowstasten høgre sånn at den legge vindua til venstre eller høgre.

 

Er det nokre som veit om gode "extra skin" vesker de kan anbefala? Eg har diver det tjukke batteriet som stikke ut bak, eg veit ikkje om det komplisere ting.

Lenke til kommentar

Har sett på denne fra Dell som skal passe for Dell Studio XPS 16 men veit ikkje om det er snakk om 6 eller 9 cellers. Tenkte eg skulle ringe kundeservicen når eg får tid.

 

Veldig bra siden den er laget av nylon tåler den litt behandling og vatn.

 

Eller så er valget mit denne fra dell Som ikkje har problem med 9 cellers batteri.

 

Den eg har sett mest på er TARGUS A7 men sitt desverre ikkje med 9 cellers batteri. Så får ikkje målt om den passer. Har du dimenesionene med 9 cellers?

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Nettopp bestilt følgende maskin, fikk en bra pris på den, dette blir gøy :-)

 

post-59633-1266915785,5779_thumb.jpg

 

I tillegg til rabatten på 2830, brukte jeg en rabattkode som gir ytterligere 10%, denne koden kan brukes tom 25 februar.

 

Koden er følgende: 22SCJ4S4LBBW3T

 

Spurte de om problematikken rundt 90W laderen, og de innrømmet at dette var et "issue" som de kalte det. De kunne ikke sende med 130W lader på ordren, men hvis noen ringte og sa de hadde problemer med laderen, fikk de den tilsendt uten spørsmål :-)

Endret av Doktor9
Lenke til kommentar

Tenkte meg da, ta og test performance med "Lys testen" som eg kaller den med 3Dmark06.

 

Synest den var konge spesielt med tanke på 256 GB SSD! Me want it! Sitt her forsatt med ATI 3670 (var litt tidleg ut med innkjøp) Men må si den er heilt konge endå! Har ein på jobb som sitt med nesten lik konfigurasjon som deg. Berre han har 7200 RPM HDD disk. Han angre på da når eg viste forskjellen mellom SSD og HDD :p

Lenke til kommentar

Nokre som har hatt problemer med den fremste headsettutgangen?

 

I dag høyrte eg på musikk (Rihanna....) på lesesalen då pcen plutselig bestemte seg for å spela musikk via høgtalerane, det var jo ikkje akkurat superpopulært.

 

Eg bytta til den andre porten og headsettporten tok over igjen.

 

Nå høyre eg derimot musikk via den fremste headsettporten igjen. Nå skal det seiast at headsettet mitt, sennheiser px100 er 5 år gammalt og lodda samman ein gang, så det kan jo vera kontakten er litt slitt og tvilsam...

Lenke til kommentar

Det der har jeg opplevd mange ganger... Må restarte pcen for at headset-porten skal virke ordentlig. Og nei, ikke noe krøll med mitt headset.

 

Edit: Når det har skjedd så har det vært i sammenheng med når pcen blir så SYKT varm... så har vel noe med det å gjøre.

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...