Gå til innhold

Ble nettopp ranet


hartvedten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han hadde låst men fjerdemann i bostanden kom hjem tidligere / ? Og han låste ikke og var bare sliten og sovna.

 

E: veit ikke åssen det er for deg men jeg låser ikke døra etter meg når jeg er hjemme hvertfall.

Jeg gjør hvis jeg har på headsett eller legger meg. Men for all del det gir mer mening hvis personen kom tidligere hjem og ikke låse siden han var hjemme.
Lenke til kommentar

Sant det, bor i en by med lite kriminalitet i guess :) Fint for meg, hadde vært fall vært dumt for den/de som hadde våga se inn i mitt hus og stjålet ting mens jeg sto og nøyt en steam dusj med radioen på fult :(

Hadde gått ned i parken og knocka hver narkis til de starta og snakke...

 

Men du kan sikkert bare skaffe litt weed og lokke det til de i d miljøet hans mot at de får en joint hvis de snakker :)

Lenke til kommentar

Ulåste dører, narkomann stjeler mens "fjerdemann " var hjemme, narkotyver som har sendt han sms.

Svensk langer som bor på hotell som har tingene hans no, fordi narkomannen har solgt tinga hans no og "fjerdemann" jobber også som "kokk" midt på natta, også har de ikke forsikring.

 

Lukter troll lang vei!

 

btw, Alt peiker mot "fjerdemann", er nok han som har stjelt alt. :idea:

Endret av Fadeless
Lenke til kommentar
Å dette trur dere på :roll:

Hadde selv en drittsekk som gikk inn i klasserommet vårt på høyskolen og stjal en laptop som sto på, frekke er de men mye i hodet har de ikke.

 

1) Vedkommende stjal en 5 år gammel mac som sto ved siden av min 5 måneder gamle PC.

2) Vedkommende kom tilbake en tur noen dager senere og ble tatt av vekterene. (Fint med overvåkingskamera)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...