Gå til innhold

Test av waterchill :-)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
quarkey vilken T-bird har du? OC? Har du kabinettvifter? Har nemlig også T-bird og skal snart bestille waterchill.
Jeg har tbird 1400, jeg har en kabinettvifte som trekker ut luft. Jeg har ikke overklokket. Det kommer jeg ikke til og gjøre. Jeg kjøpte settet ved tanke på ny prosessor en gang :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Når du har nettopp kjøpt deg et dyrt system :evil: så kommer selvfølgelig den billige og sikkert bedre utgaven ut. Jaja men nå har jeg det da.

 

Asetek virker utrolig proft og de er jo 123% seriøse i markedet også. Tror de vinner mange nye terrenger med dette produktet :woot:

Lenke til kommentar
hmm... nå fikk jeg faktisk litt lyst på vannkjøling! 1400 kr var jo ikke så geernt heller da...

 

Spørsmålet er om du kommer til å få det til 1400kr. Asetek likte ikke at Microplex solgte det så billig derfor har Asetek stoppet samarbeidet med MP. Vi får se om MP faktisk klarer å få inn ny forsyning, men om man baserer seg på det Asetek og ocshoot har sagt så må vi nå belage oss på å betale 1800kr. Det er jo fortsatt en grei pris da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Det er jo fortsatt en grei pris da :)

Naah... Magnum-settet til 3dfxcool koster jo 1150. legg til en radiator og vifte så har du jo et greit oppsett.

 

Magnum sette kjølte vist bedre enn Asetek sin og :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...