Gå til innhold

Så snur Ap på valgkappa igjen (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Sånn er det hver eneste gang det nærmer seg valg, og Ap kjenner Frp puste seg i nakken

 

Samme dag som Frp igjen er nesten like stort som Ap på måling, kommer de med at nå skal også de "bekjempe islamisering"

 

Link: Dagsrevyen

 

Hva pokker..? Er det ikke dette de har gjort et nummer av at Frp har helt feil om, og så mener de plutselig det samme som Frp..!

 

Og for et par dager siden kom de med nyheten om storstilt vegsatsing.

 

Synes det stinker desperasjon og lite troverdighet over dette her jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, etter fire (?) års intenst arbeid har Kolberg endelig klart å knekke "FRP-koden". Tror han. Takk og pris for at han er en kjempekløne retorisk sett når han prøver å fremme det samme politiske budskapet.

 

Jeg skulle likt å se reaksjonene fra AP/SV/SP/KrF/Sponheim-Venstre (som åpenbart er forskjellig fra Raja-Venstre) dersom en fra FRP bent frem hadde uttalt:

Det er jo en stor utfordring å håndtere alle disse
Lenke til kommentar
Det ser ut til at Arbeiderpartiet endelig har knekket "Frp-koden": Fremmedfrykt.

 

Ikke at jeg ser noe galt i å mislike eller frykte "ikke-vestlige" innvandrere og deres kultur, men jeg ser noe alvorlig galt i å ty til billig populisme for å få politisk makt.

Så om noen skulle være imot anti-demokratiske bevegelser og kvinneundertrykking så er fremmedfrykt den eneste grunnen til at de er det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...