Gå til innhold

Rogalendinger SE HER! ALLE TIDERS MULIGHET :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey,

 

AXDA1700DLT3C JIUHB 0308MPMW

 

Cpuen koster 499 Dkr noe som tilsvarer litt under 550 Nkr.  

 

Interessert? Vell svar fort som skitt så får vi dratt dette i land før det er for sent ;)   :D  

 

Jeg bor på sandnes og har en JIUCB nå. Kunne tenkt meg en JIUHB.

 

Er med på å bestille. Har derimot IKKE så mye penger på konto at jeg kan legge ut for andre.

 

DrErling

Lenke til kommentar
Erling, kanskje nikey kan betale prosessorene med Visakortet sitt, så betaler vi han kontant når vi henter cpuene våre? =) Oss 3 som skal bestille til nå...Bare en idè...

 

Send en privat melding. Dersom det er greit for nikey at han legger ut for så å få penger overført til konto så er det fint for meg. Hvis han forhåndsbetaler når han bestiller cpuene, så er det jo greit at vi også forhåndsbetaler til han. Men da vil jeg vite hvem han er for å si det sånn. Greit å vite før man overfører penger...

 

DrErling

Lenke til kommentar
Det er kun 50 cpuer igjen, og såklart sier jeg ikke shopnavnet før jeg har fått med meg folk, vil jo ikke gå glipp av sjansen selv heller vettu ;) Silenzos denne her skal visstnok komme oppi 2300 mhz + ....

 

Skikkelig DUSTETE alså spør du meg da..... lukter litt svidd da....husk det er MOMS på alt over 200 kr som skal inn i norge det vil si PRIS + 24% + 150 kr til postens avgifter......blir fort dyrt..... :grumpy:

Lenke til kommentar

Tror de har JIUHB hos PSData også, fikk en XP 1800 idag,

0307, går på 1.6v og 2256MHz begrensninga ligger i hk, den når nesten sikkert høyere, tempen er nå under 40 grader load med en taisolkjøler med kobberbunn.

Tror det er erklere å bestille fra PSData enn den danske sjappa..

Med tanke på avgifer osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...