Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får håpe Lenes tirade mot Margrethe får noen konsekvenser, som det ble hintet til i previewen til neste episode.

what? fikk ikke det med meg xD

details ?

Det ble vist et klipp hvor Triana kom opp og skulle si noe viktig under Pandoras eske eller noe i den duren. Husker ikke helt detaljene, forsto det bare sånn at det hadde skjedd noe alvorlig så de grep inn.

Lenke til kommentar

Jeg håper dette "pedo-hore" greia får konsekvenser.

TV3 bør vel også gripe inn når ting blir såpass intens. Det er hvertfall det som er mest riktig, i mine øyne. De kan da ikke holde på slik, som en føkkings barnehage?

Jeg blir også litt irritert på de som bare står å ser på denne kranglingen. Når Lena sa "alle her inne er enige med meg, han er enig, hun er enig *peke* blabla". Enten så er de helt enige med henne, eller så tør de ikke å si imot berta. Jeg tipper det siste. Margrethe kan da umulig være såå lite likt, av alle ?

Lenke til kommentar

Ja, det ser ut som at det skjer noe spesielt på onsdag.

 

Enig som mange andre her sier, Lene sin oppførsel må få konsekvenser for henne. Det jeg ikke forstår er hva Lene har i mot Margrethe. Ser hun henne som en trussel? Men hvorfor skulle hun egentlig gjøre det, når hun har en så sterk allianse med Nanna og co. Hvordan kan Lene muligens forsvare en slik oppførsel? Lene har enten abstinenser for et eller annet, eller så er hun bare psykisk ustabil.

Lenke til kommentar
- Jeg har bedt henne om unnskyldning før, og vi har skværet opp. Men det blir flaut å se det igjen. Så langt har jeg bare fått hyggelige tilbakemeldinger, men jeg er forberedt på at det kan endre seg nå, sier Lene Sortevik til Seher.no.

 

- Det var mange som sa like ille ting bak ryggen hennes, men jeg var den eneste som sa det til henne. Og det hele blir jo ekstra dramatisk når 24 timer er klippet ned til 45 minutter.

 

- Jeg står for det jeg har sagt, men skulle altså gjerne unngått de verste angrepene. De som kjenner meg vet heldigvis at reality-TV ikke viser hele personligheten til folk, sier hun til Seher.no.

 

 

Det har du rett i. Uansett hvordan tv3 vrir og vrenger på det/klippingen) så gir ikke det henne en god nok unnskylding for oppførselen hennes.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Uff, uansett hvordan tv3 har klippet dette, så kan Lene ikke komme seg unna det faktum at hun angriper ei annen jente, kaller henne pedohore, angriper henne fordi hun farger øyebryna sine, ikke har matchet klærne med skoene. Uff, tviler på om Lene noensinne får en jobb etter dette her. Leste for et par dager siden at hun jobber i kababsjappa til faren sin, ja det er vel kanskje det eneste stedet hun har en fremtid i nå... :!:

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Er vel ikke umulig at Lene eller nanna blir sendt ut pga. alt for dårlig oppførsel? :p Jeg synes ikke det er så morsomt å sitte og se på at en blir mobba

Liten spoiler

Under pandoras eske nå på torsdag blir hele greia avbrudt pga mobbingen av margrethe, kanskje det skjer noe da ;)

 

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...