Manken Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Fy faan, hva går det av lene? Hun Sier jo bare Bullshit. -"Du kan jo ikke matche klær!". Hva Faen har det med saken å gjøre?? Så sykt usakelig at det ikke er mulig... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Stort av Margrethe å holde seg såpass rolig som hun gjorde, situasjonen tatt i betraktning. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Hmm, sikkert riktig et Bobby, men uansett er det villt at begge klarte å la være å gjøre det til litt fysisk krangling der. Men Lene, Nanna og Karita er faen meg ekle å ha der på et "kosehotell". Det er jo faen meg Mats til og med enig med på en måte når det gjelder situasjonen med Margrethe, bare at han ikke kan si det rett ut til Lene siden han vil ha fitte. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Vi fikk jo ikke sett det som var i reklamen for denne episoden. At Nanna ber Lene skjerpe seg og ikke "gå ned på samme nivå" .... også fikk vi ikke noe teaser for i morgen ... Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Er vel ikke umulig at Lene eller nanna blir sendt ut pga. alt for dårlig oppførsel? Jeg synes ikke det er så morsomt å sitte og se på at en blir mobba Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Hahaha, Ja. Mats synes jo Margrethe var chill, men det kan han jo ikke si. For da blir det ikke noe kos med Lene Lenke til kommentar
breathe Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Hahaha, Ja. Mats synes jo Margrethe var chill, men det kan han jo ikke si. For da blir det ikke noe kos med Lene Hvem vil vel kose med Lene :-| Faren er jo der for at hun kan komme til å snitte av noe i affekt.... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Noen som har lest noe om Paradise seertall? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Stort av Margrethe å holde seg såpass rolig som hun gjorde, situasjonen tatt i betraktning. Imponerende av Margrethe. Hun ble angrepet på alle mulige måter av psykopaten Lene. Uff, dette gjorde nesten litt vondt å se på. Likte at Noor pluss delvis William var de eneste som turte å si noe i mot Lene. Hva skjedde egentlig med de andre?? Og, hva skjer med at såååå mange er her og leser akkurat denne tråden 93 brukere(s) leser i emnet (48 gjester og 2 anonyme brukere) 43 medlemmer: Sonja84, Linn_Christin, Andie93, Stian84, hennanhennan, bas, breathe, Josh Homme, CAT0, Kalinken, Bomchicka Wah Wah, Eiiid, plaskedamm, juxtapose, Complexity, dTd, FredrikL92, thamule, Gebby, NightKeeper, Daggis0, Bjornivar, Trikker'n, aspic, Jonas!, dicktator, KolonP, dill_dall, fflex, maxtro, ApeiBur, Porsta, Lightningwolf, Tide, poof, kolvereid, Mrhetland, espennyh, krizkriz, alright, Covn, NevroMance, Enojo Endret 20. april 2009 av Sonja84 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Eg trur nok TV3 fekk ny sjåarrekord på PH i dag Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Nesten 100 nå Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Var det noen andre enn meg som merket hvor tilfreds Mats var med at Aleksander, som sendte han ut på en kjip måte, måtte dra idag " Sånt skjer, jeg måtte dra når du kom" haha, lo godt da. Lenke til kommentar
bas Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 argh, fy faen hva feiler hu Lene hurpa. Hu ser ut som ei crackhore og er faen meg helt blåst i huet. Synes Margrethe fremstår som ei veldig alright jente som kanskje er litt sjenert, men Lene og Nanna tar kaka altså. Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Kjønner ærlig talt ikke hva som er Lenes problem... Margrete har ikke gjort noe gale i det hele tatt, likevell blir hun totalt utskjelt Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Eg trur nok TV3 fekk ny sjåarrekord på PH i dag Ja, hadde vært interessant å få sett seertallene, uansett tipper jeg mange også kommer til å se dette på nettet, etter at jungeltelegrafen har gjort sitt. dagens episode var jo helt syk. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Fikk plutselig mye større respekt for Margrethe, og myye mindre respekt for Nanna og Lene. De gjør det for "fellesskapet", altså sitt eget fellesskap, alle som ikke følger deres regler er vist ikke med i "fellesskapet". Lenke til kommentar
Bomchicka Wah Wah Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Jeg er spent på hvilken side denne Camilla velger å ta. Vi fikk jo se at Nanna og Lene kaster seg over henne i morgen for å svartmale Margrethe ved å fortelle hvor psycho hun er.. Håper Camilla støtter Margrethe her. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Morsomt at jenta som tar bachelor i psykologi bør oppsøke en psykolog. Tenkte akkurat det samme. Jeg tror vi kan prise oss lykkelig over at hun ikke tar profesjonsstudiet. Lene som praktiserende psykolog i nærheten av psykisk ustabile mennesker er en farlig kombinasjon. Litt skuffa over de andre though, var jo nesten ingen som turte å si ifra at hun gikk over streken. Bare godt at Karita ikke var der for å hakke hun også Agreed. De som "grep inn" sa ikke engang noe om hvor ufattelig skittent Lene oppfører seg, bare at de burde "ta det mellom de to" og at de ikke skulle "skape dårlig stemning". Ingen hadde nok baller til å fortelle Lene det som det er, at hun oppfører seg som en uspiselig psykopat. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Jeg er SÅ nære på å sende en lit ufin melding til Lene Sortevik på facebook.... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Nesten 100 nå Nesten? er jo nesten på 150. 98 brukere, over 40 gjester og 2 anonyme brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå