Gå til innhold

[LØST] RMA med Netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Godt de(Netshop) tok til fornuften her.

Greit at de kanskje må være strengere mtp at det (normalt) er lite sannsynlig at andre en montør(kunde) skader sokkel, men det er lov "å bruke hue"..

Ikke minst mtp kuneforhold.

 

Bra Netshop! :thumbup:

 

Da kommer det nok en ordre til fra meg.. :D

Skrevet

Som Netshop-kunde har jeg notert meg utfallet av saken og for mitt vedkommende er tilliten til kundeservicen til Netshop opprettholdt. Men jeg håper og tror at utfallet ikke har blitt påvirket av belysningen saken har fått igjennom forumet.

Skrevet (endret)

Iom at jeg startet tråden etter stengetid på fredag og sendte klagen ved åpningstid på morgenen i dag vil jeg tro at Netshop har tatt beslutning på bakgrunn av hovedsaklig andre faktorer. Men tråden hadde absolutt sin verdi for meg, muligens andre og saken.

Endret av Theo343
Skrevet
Heh, så mykje diskusjon til ingen "nytte". :p

Uten tråden og diskusjonen hadde neppe Theo343 hørt noe som helst fra Netshop i dag.

Skrevet
Heh, så mykje diskusjon til ingen "nytte". :p

Uten tråden og diskusjonen hadde neppe Theo343 hørt noe som helst fra Netshop i dag.

Hadde vore interessant å sett utfallet om han ikkje hadde nevnt det på forumet, det er eg enig i, men om tråden har hatt noko innflytelse er umogeleg å vite.

Skrevet
Heh, så mykje diskusjon til ingen "nytte". :p

Uten tråden og diskusjonen hadde neppe Theo343 hørt noe som helst fra Netshop i dag.

Hadde vore interessant å sett utfallet om han ikkje hadde nevnt det på forumet, det er eg enig i, men om tråden har hatt noko innflytelse er umogeleg å vite.

En halv arbeidsdag på å revurdere et avslag pga fysisk skade, samt en telefon fra den aktive forumbrukeren Netshop har til kunden for at han skal slippe en bomtur til hentebua. Joda, sikkert helt tilfeldig, og regner med at andre som har hatt retursaker med Netshop kan bekrefte at dette er behandlingstiden de pleier å ha, samt at den personlige oppfølgingen er vanlig praksis ;)

 

Ikke misforstå, det er flott at Netshop rydder opp i tullet sitt, men det er litt for vanlig at det skjer etter forumtråder istedet for slik det burde ha blitt gjort fra første stund.

Skrevet

Jeg får ikke lenger varsel om aktivitet i denne tråden og det er ikke noe problem med de andre emnene jeg føler med i.

 

What gives?

 

Kanskje en konspirasjon for å dysse ned saken? :D

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Det virket som det skjedde en del slike ting når tråden ble flyttet til forbrukerrett.

 

 

Go Theo go!

Men for sikkerhets skyld...

Ta bilder før montering, og ikke blåse navlelo i socket'en. :D

Skrevet (endret)

Det er vel strengt tatt litt naivt å tro at denne tråden ikke hadde noe med at ting ble ordnet såpass hurtig. Jeg synes det er kjempebra at situasjonen ordnet seg for din del, men som allerede påpekt, synd at du i det hele tatt havnet i den situasjonen at du så deg nødt til å lufte din frustrasjon her på forumet.

 

Hvorvidt Netshop normalt behandler slike klager på så kort tid, skal jeg ikke spekulere i da jeg ikke kjenner til deres rutiner. Alikevell, under en halv arbeidsdag fra mottak til svar, vil jeg ikke kalle for noe annet en rent imponerende. Og igjen, som allerede nevnt, det tror jeg ikke er alle forunt.

 

Igjen, vil jeg få påpeke at din tråd fremstår som eksemplarisk i forhold til å dokumentere de faktiske forhold, og videre med en språkbruk som får en til å ta den alvorlig. På denne måten unngikk du den store drittslengingen som ofte har en tendens til å oppstå i slike tråder. Noe som igjen fører til at du som trådstarter tas mer alvorlig.

 

Gratulerer! Håper du blir fornøyd med ditt nye leketøy.

 

-Tet

Endret av Tetanus
Skrevet

Hehe vil nok ta bilder av hele oppakkingen denne gang :) Ikke om annet for å se om det er noe avvik som kan anntyde at det forrige kortet var Review brukt av Asus før Netshop fikk det.

Skrevet
Heh, så mykje diskusjon til ingen "nytte". :p

 

Neida, greit å diskutere, godt det ordna seg til slutt.

 

Synes tråden har vært meget interessant, - ikke minst som en god referanse skulle noen av oss komme opp i tilsvarende situasjon.

 

Om Netshop har lest og tatt tråden ad notam er ikke nødvendigvis så interessant.

 

Nå har ingen av oss sett Theo365 sin klage, men har han der dokumentert like godt som i første post, samt tatt med seg en del av de meget klare lovmessige betraktningene som har kommet i tråden, så vil uansett klagen stille meget sterkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...