Gå til innhold

Hvilket spill står i maskinene dine nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillene er i rekkefølge etter aktivitet, merk at jeg spiller mange forskjellige, blir fort slik når man har for mye tritid. (Jeg er en harbarka EVE fan, da gjennonsnitts alderen pr spiller er høyere der, enn gjennomsnitts alderen pr Game-Master i WoW EU. (og spillere) (det finnes såklart unntak da, men majoriteten er smårollinger som er bpde spillere og GM's)

 

Skulle tro jeg var anti wow, men det er greit tidsfodriv når man er på fylla, det kreves ikke så mye av en wowspiller så en kan til og med være "god" der i fylla og eller i søvne (koma?).

 

PC1: EVE-Online "Apocrypha" , Oblivion med adds , Steamklient med en lang liste med spill på. (FPS), Ghost Recon Advanced Warfighter 1 & 2.

 

PC2: EVE-Online (jeg har en del eve-accounts, litt for mange for en maskin å dra), WoW (når noen andre spillere betaler for både playtime og klient, da går det ann å spille dette monotome grinde spillet litt innimellom, spesielt den ene timen i dægnet eve har planlagt nedetid på serverclusteret sitt.)

 

PC3&4: Filservere og database (dette er maskiner som engang var spillmaskiner, men har blitt degradert til servere, så det kan hende det ligger no rusk på diskene demmes)

 

Gameboy: Zelda: Link's Awakening

 

NES 8bit: SMB 3 (Best platform game ever)

 

Nokia E51: ScummVM spill, Monkey Island, Day of the tentacle, Indy Jones. etc...

Lenke til kommentar

360: Oblivion

Xbox: Halo 2

PS3: Devil May Cry 4

PS2: Final Fantasy X-2

Wii: Super Smash Bros. Brawl

GC : Zelda Collector's Edition

N64: Donkey Kong 64

SNES: Terranigma

 

DS: Final Fantasy Tactics Advance 2 <3

GBA: Golden Sun: The Lost Age

 

PC: Heroes 5

Lenke til kommentar

PS2: Guitar Hero. I

PS2: Champions of Norrath

PS2: Prince of Persia II (har tre ps2er, 2små & 1stor)

PS3: Assasins Creed (spiller også GT5p som ligger inne på PS3en)

N64: Zelda - II - Majoras Mask

N64: Zelda - I - Ocarina of Time (har to nintendoer en hos far og en hos mor :) )

GameBoy Advanced SP: Tony Hawk - Underground 2

GameBoy Nintendo - Pok'emon Gold

 

Tror det var det :)

Endret av zibiri
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...