Gå til innhold

FIFA09 SuperCup II (Status: 1/8-Finaler)


Anbefalte innlegg

Takk for kampen Tc47.

Har spilt 2v2 siste uken jeg også. hehe.. og det var dagens første kamp for meg og, så vi stilte noenlunde likt! ;)

 

Leste at du var syk å time løpene med Ronaldo og Rooney, så jeg passet ekstra godt på der:P Du slapp heldigvis bare til 1 gang, og da scorte du.. hehe..

Føler jeg burde hatt et par flere mål, men men..

 

Jaja, vinneren av SuperCup II.. FOR en følelse.. butno!:p

 

** Neste SuperCup bør bli mye mer strukturert ja. Noen som er med på å lage en skikkelig turnering?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Skulle gjerne lagt, men da blir vel ingen med.

 

Hva med å forandre litt på oppsettet?

Gruppespill? Vi bør gjøre et forsøk på å gjøre det mer interessant.

Lenke til kommentar
tc47 takler ikke presset i finalene. Begge kampene for han burde vært a walk in the park. Sier ikke at du er dårlig torkel, men tc47 slår både meg og deg rimelig lett når han er i slaget.

 

Bare å kjøre i gang ny turnering. Bruk gjerne malen fra 1. post.

 

Jeg har ikke spilt fifa på lenge da, det som er problemet. Var jo ikke press i denne finalen, slo på xboxen fra sengen og spilte en kamp. :p Var mye useriøst med denne turneringen, men er klar for å vinne neste lett! Lag i vei.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne lagt, men da blir vel ingen med.

 

Hva med å forandre litt på oppsettet?

Gruppespill? Vi bør gjøre et forsøk på å gjøre det mer interessant.

 

+1

 

Er lett med på en turnering, men må si at jeg ønsker strammere tidsfrister og mer innsats fra deltakerene. Samt en gruppespill kunne vert kos.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne lagt, men da blir vel ingen med.

 

Hva med å forandre litt på oppsettet?

Gruppespill? Vi bør gjøre et forsøk på å gjøre det mer interessant.

 

+1

 

Er lett med på en turnering, men må si at jeg ønsker strammere tidsfrister og mer innsats fra deltakerene. Samt en gruppespill kunne vert kos.

 

Enig. Hvem skal ta det store steget og fikse en ny kreativ turnering da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Points brukte jo x timer på et system med nettside osv som ikke funka, han gidder vel ikke.

Jeg kan gjøre det i morgen, men bare formalitetene, vi må bli enige her hva vi skal ha.

Lenke til kommentar

Første vi må bli enig om er vell antall spillere?

 

Vist vi kjører 2 grupper med 6 i hver gruppe får vi 12 spillere. Men vi kan vell først se hvor mange påmeldinger vi får.

 

Så får vi f.eks 2 grupper med 6 i hver, så møter alle alle, og etter at vi ahr fått spilt ferdig gruppespillet blir det f.eks utslagsrunder der 1. plass i gruppe 1 møter 6. plass i gruppe 2 osv osv osv.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at tc47 sikkert knuser oss begge Points.. Han har vertfall spilt en god del mer enn meg!

 

Spiller alltid med fast på settingsa, så vet ikke hva som har skjedd. Synst det er drit å spille når det går så sakte jeg også..

 

Gruppespill var god ide til neste turnering:)

Men det viktigste er at folk møter opp og spiller kampene sine innenfor tidsfristen, slik at det max tar 1 uke, og ikke 3 å spille en turnering. Folk kan jo spille flere kamper samme dag. Morsomt om folk kan komme med noen saklige(ingen whining altså..) referat/skildringer av kampene, trekke fram morsomme situasjoner osv. Spennende å lese i cuptråden da:)

Lenke til kommentar
Jeg er gjerne med på en turnering, bare ikke Liven min går ut.

 

Føler dog at jeg er et hakk under i nivå enn alle andre. Spiller aldri online nesten, så har ikke så mye multiplayer erfaring. :p

 

Spiller du mot computer, mener du?

 

Jeg spiller egentlig bare FIFA når jeg spiller i denne turneringen, mot Torkel innimellom, eller på voirs med kompisser. Da har jeg jo en god del alkohol innenbords så kan vell ikke reknes som trening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...