Gå til innhold

FIFA09 SuperCup II (Status: 1/8-Finaler)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulere Points, enda resultatet lvyer litt ;)

Jepp. Burde vært 9-5. :)

 

Men takk for kampene!

 

9-8 så snakker vi.

 

Må si du har blitt mye bedre siden sistgang vi spilte. Du hadde en ganske god plan over angrepene dine, enda du for det meste bygde det opp på farten til Ronaldo.

 

Spiller du ofte?

Lenke til kommentar
Alt endra seg etter at jeg flytta Ronaldo opp på topp.

 

Spiller noen matcher daglig ja.

 

:)

 

Mmm! Menmen, vellfortjent seier! Jeg klager ikke på det ;)

 

Har blitt en stund siden jeg spilte, utenom igår.. Tror jeg skal ligge meg i hardkjør fram mot neste SC! ;)

 

Kjenner at avsluttningene trenger en god del øvelse ;P

Lenke til kommentar

Takk for kampene Gaamst og Points! :)

 

Gamstkampen:

 

Måtte velge et annet lag enn mitt kjære Chelsea, ettersom han som også var Chelseafan ikke synst det er kjekt å score mot "sitt eget lag".. Valgte Inter som jeg har spilt 1-2 kamper med.. gaamst var fullt på høyde med meg i banespillet i 2. kampen. 1. kampen følte jeg at jeg dominerte stort, og var ganske forbanna da det bare ble 1-0..

2. kampen er jo jeg både heldig og uheldig i sluttminuttene.. Sekunder før jeg scorer hadde Zlatan tidenes sjangse fra 2 meter med hode, men nei! Da hadde jeg tapt, i hodet mitt.. Men så klarer jeg å krangle inn et mål med Adriano, sikkert 5 minutter på overtid.. DIGG :) Artig kamp, grei motstander!

 

Points:

 

Her var jeg revansjelysten etter sist. Første kampen foregikk på Old Trafford, Points gikk hardt ut og fikk seg et mål med Ronaldo. Når jeg først scorer jeg først scorer ( på en gidigen tabbe av han) tar jeg fullstendig kontroll over kampen og bøtter inn mål på mål. Drogba og Anelka hadde ingen problem med å spille seg gjennom Vidic og Ferdinand.

Resultat første kamp: Points 1-5 Torkel

 

Andre kampen føler jeg meg sikker, og safer gjennom førsteomgangen uten å slippe inn unødvendige baklengsmål. Etterhvert ser jeg at Points ikke har sjangs til å vinne kampen, så da kjører jeg på litt mer fremover og scorer 3 mål i 2. omgang.

Andre kamp: Torkel 3-0 Points.

 

Fikk min revansj mot SuperCup 1-"mesteren", noe som smakte godt!

 

Takk for kampen Points :)

Endret av torkeldl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...