Gå til innhold

FIFA09 SuperCup II (Status: 1/8-Finaler)


Anbefalte innlegg

Gir plassen min til The Game jeg... Orker ikke å ordne kamp med noen som ikke er på forum eller live...

 

Haha, er jo omvendt. Om han ikke prøver å være med, får du jo plassen. Jeg går rett til finalen hvis ingen av dere spiller/prøver å spille i kveld så...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gir plassen min til The Game jeg... Orker ikke å ordne kamp med noen som ikke er på forum eller live...

 

Haha, er jo omvendt. Om han ikke prøver å være med, får du jo plassen. Jeg går rett til finalen hvis ingen av dere spiller/prøver å spille i kveld så...

 

 

Game har jo ikke spilt en eneste kamp denne turneringen, helt latterlig at alle bare gir fra seg plassen sin hele tiden. Kan ikke dere bare la være å melde dere på da, jeez...

Lenke til kommentar

Jeg har da aldri bedt om å bli sendt videre. Ettersom jeg knapt leser her og ikke kan skrive lengre,tok jeg for gitt at jeg var meldt ut by now.

 

Jeg har trukket meg (i semi) og gitt plassen min til andre tidligere og har aldri, meg bekjent, gått videre på andre (som har kunnet spille) sin bekostning. Så ikke kom her å inisuer at jeg har blitt "sklid" videre.

 

Im out i denne og fremtidge konkurranser.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Haha, ja Points er jo helt klart verdig finaleplass etter min djevelslakt på Stamford Bridge!

:D Neida.. Alle kan ha en dårlig dag.

 

Hva skjer med cupen? Skal vi sette en frist for finalen, eller dør cupene ut etter at Points er gått ut?

 

Skal vi kjøre flere lag med strengere frister neste cup? Eller vil det bare føre til enorme mengder WO's..?

Lenke til kommentar

Torkel vant 2-1, uff jeg klarte faen ikke spille. har ikke spilt 1v1 på 2.5 uker nå, og første kampen av dagen i dag. Dumme meg, men grattis torkel. :)

 

Kan vi ha litt strengere frister og sånt til neste, for det her jo var jo ikke intenst eller gøy i det hele tatt som den forrige, var jo uker mellom rundene. :p Skal vi ha flere da? Skal du lage Points?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...