Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?

MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ikke altfor lenge igjen nå :innocent:

Gleder meg til å møte noen av forumbrukerene :D

Første gangen eller?

Har bare møtt MSg og Mimir jeg "/ Skulle gjerne vært på dette forumtreffet men siden det blir drikking (som jeg mistenker) orker jeg ikke :blush:

Skrevet

Første gangen eller?

Har bare møtt MSg og Mimir jeg "/ Skulle gjerne vært på dette forumtreffet men siden det blir drikking (som jeg mistenker) orker jeg ikke :blush:

Tror vi neppe drikker oss kanon :p

Skrevet (endret)

Første gangen eller?

:cry:

Tror vi neppe drikker oss kanon :p

:ermm:

Endret av LueDotten
Skrevet
Vel; jeg kjører nok samme oppskriften som forrige gang. Oppskriften på suksess!

Masse øl og legge deg etter HB?

Funket jo sist gang, bortsett fra at du våknet opp med en annen t-skjorte!

Skrevet

Jeg vet hva som skjedde, Mimir og Luedotten møttes i søvne der Mimir tok av bokseren til Luedotten og dro på seg random t-skjorte før begge gikk å la seg igjen :ninja:

Skrevet (endret)
Skymansion har sikkert en stang en eller annen plass

Jeg har faktisk stang som kan festes i gulvet og taket og den er til og med flyttbar.

Les dude, hun sa den var opptatt, og jeg har allerede skrevet at jeg okkuperer sofaen i peisestua :D

Bare min del av sengen min er opptatt.. Er fortsatt plass til to til. Ida og Brahim/Kris har begge sovet der samtidig, så den rommer fint tre. Men du har fortsatt peisestuasofaen Blarcky ^^

Ang drikking: Ja, det blir sikkert litt drikking. Men vi må ta hensyn til at vi har to stykk på 16 som kommer, og derfor må dere begrense drikkingen. Å drikke seg kanonsørpe utgår, men å bli litt på en snurr går sikkert bra.

Ang mat: Taco er flott. Men bør kanskje fikse no brødmat og slikt også..?

Ang lengden på treffet: Hvor lenge har folk tenkt å være? Utpå søndagen en gang? Da trengs det jo mat på søndagen også.

Ang soveplasser. Det er bare noen plasser som er tinget allerede. Så det er fortsatt flere plasser å sove. Har oppdatert førsteposten med hvem som har tingen hvilken plass. (med forbehold om tvangsendring ved usømmelig/mangel på usømmelig oppførsel).

Endret av MSg
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...