Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?


MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som skal sove i senga til Mathias kan glede seg. Den er kos! Og dere er heldige som slipper tafsete marokanere på 16 år.

Haha, sant nok. Han er tafsete.

 

Spleiser dere på en maxitaxi hit, så slipper dere å gå også ^^

 

Kan vi ikke si at alle sponser en gitt sum til maten, og så pooler vi det sammen til en pot og noen stikker og handler på lørdagen eller noe? Tror det høres ut som en grei ordning.

 

Personlig har jeg startet storrydding her, siden det er en del mennesker som kommer. Jeg regner forresten med at folk husker regelen ang. sofaen?! :!:

 

Vel, jeg gleder meg sykt hvertfall.

 

WhiteKnight: Buss? Ta flytog eller noe til Oslo og tog derfra. Evt. sjekk når Askeladdenbussen (jah.. den heter det..) går fra Gardermoen, så kan vi få hentet deg på holdeplassen eller noe. Polet er et stykke fra der du går av. Når kommer du? Når er flyet inne? Og hva skal du ha?

 

Sameboe: Disser du størrelsen på kjøkkenet mitt? Man får fint laget mat der, og gjort andre ting også..

 

Edit: WhiteKnight: Leste ikke hele tråden tydeligvis :!: Men okay. Når kan folk ventes? Gi meg et lite hint til hvilket tog dere kommer med.

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Tenkte egentlig bare å kjøpe noe sprit. Kjøper vanligvis Dobra. Blandevann kan jeg vente med å kjøpe til jeg er fremme. Det er vel en butikk i nærheten?

 

Jeg aner ingenting om busser, burde kanskje sjekke det opp, så jeg vet ikke når jeg ankommer. Men om jeg tar turen innom Jessheim og busser derfra, sammen med Duke, så vet nok han når vi kommer frem :)

Lenke til kommentar
Tenkte egentlig bare å kjøpe noe sprit. Kjøper vanligvis Dobra. Blandevann kan jeg vente med å kjøpe til jeg er fremme. Det er vel en butikk i nærheten?

Om jeg ikke tar helt feil så er butikken et lite stykke unna.

Lenke til kommentar
Hvis du snakker om sofan i peisestua, så ja, den er min :p

 

Hvis ikke, nei, ikke egentlig

Hehe, den er din ja. Men var ikke den sofaen det var snakk om. Var sofaen i stua jeg tenkte på.

 

Om jeg ikke tar helt feil så er butikken et lite stykke unna.

Joa, men som Petter sier:

Hvis dere kommer når butikken er oppe og kommer med toget så er det rett ved..
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...