Gå til innhold

Forumtreff hos MSg?


MSg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å få ting litt inn på spor igjen:

 

1. Mat: Vi er 14-ish personer. 100,- pr. pers. blir 1400,- tilsammen. Bør kunne få kjøpt inn nok mat for det? Men tenker litt på at det er snakk om fra fredag til lørdag. Bør jo kjøpes inn nok mat. 150,- pr. pers. blir 2100. 200,- pr. pers. blir 2800,-. Dere får avgjøre hvor mye som skal pooles sammen. Meny må det også stemmes over. Kom med ønsker.

 

2. Alkohol: Jeg har fått forståelse for at det er snakk om litt drikking under oppholdet her. For min del er det helt greit. Men man må huske på at vi har to stk. på 16 som kommer, og at man ikke pusher noen til noe de ikke ønsker. Vet ikke hvor vant disse er til drikking. Jeg har en kasse øl, og et skap fullt av sprit av ymse slag. Jeg er ikke noen fan av noe hardcore fyllefest, men at man blir litt, i mangel av et bedre uttrykk, på en snurr, er det fritt frem for.

Lenke til kommentar
For å få ting litt inn på spor igjen:

 

1. Mat: Vi er 14-ish personer. 100,- pr. pers. blir 1400,- tilsammen. Bør kunne få kjøpt inn nok mat for det? Men tenker litt på at det er snakk om fra fredag til lørdag. Bør jo kjøpes inn nok mat. 150,- pr. pers. blir 2100. 200,- pr. pers. blir 2800,-. Dere får avgjøre hvor mye som skal pooles sammen. Meny må det også stemmes over. Kom med ønsker.

 

Kan du ikke sette opp en poll med ønskene som var for en eller to sider siden?

 

Jeg har fått forståelse for at det er snakk om litt drikking under oppholdet her.

 

Nei du tuller?

For all del, ta dere litt og loosen up, just make me laugh.. :tease:

Men jeg setter pris på at det ikke blir noe "press" :p

 

Jeg skal ikke skjenke de på 16 (de er jo ikke jenter *hirr hirr*), men mitt eget blodomløp skal tynnes ut. Tøm pilsen min ut av vinduet om jeg går over styr.

 

Kanin33 er faktisk jente...

Hvis ikke er Chris gått saftig på trynet :ph34r:

:!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...