MPC Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Hey! Empire Total War er no ute på steam for nedlastning (om du bur i EU ivertfall) Om du ikkje ser nedlastnings knappen så RESTART. Om nedlastningen går seint, bytt til ein anna STEAM server som Taiwain: Settings -> Downloads -> Download Region -> Taiwan Håper dere elsker spillet! Spillet tar 14.970 eller noko MB!
Heradon Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 (endret) Laster ned nå Håper ikke det lagger like mye på demoen eller bruker evigheter på å loade. Endret 3. mars 2009 av Lubben
ByS0 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Er det noen som vet hastigheter på de foskjellige zonene? Skandinavia - 130-170 kb/s Atm (for min del selvsagt)
ByS0 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 (endret) Genialt den der US east coast. Gikk fra 130kbs til 800kbs Edit: 1mbit nå 0o Endret 3. mars 2009 av ByS0
Gunfreak Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 HAR ENDELIG etter nesten 2 timer med forsøk endelig fått startet downloaden, ligger på 750 på taiwan server
spiderworm Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 30% ferdig her, blir nok ikke noe spilling før i morgen... Men, den som venter på noe godt
QZ Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Ligg på ca. 280 på Taiwan server hos meg, det blir ingen forskjell på spelet p.g.a. eg lastar ned via Taiwansk server, blir det?
ByS0 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Tror nok alle serverene har samme versjon. Er vel kanskje et par dubbet versjoner ute, slik som tysk. Men dette kan jeg jo ikke være sikker på.
QZ Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Tror nok alle serverene har samme versjon. Er vel kanskje et par dubbet versjoner ute, slik som tysk. Men dette kan jeg jo ikke være sikker på. Er Taiwan sin dubba? Nokon som veit det, for viss ikkje prøver eg USA East Coast(den er jo på engelsk så...)
ByS0 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Tror nok alle serverene har samme versjon. Er vel kanskje et par dubbet versjoner ute, slik som tysk. Men dette kan jeg jo ikke være sikker på. Er Taiwan sin dubba? Nokon som veit det, for viss ikkje prøver eg USA East Coast(den er jo på engelsk så...) Nei tror nok ikke det. Er som regel bare store språk som blir bubbet. Taiwansk er ikke en av de største språkene i verden.
Mr. Fiskum Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Guh, gidder ikke betale 449 nok for spillet, når jeg sikkert får det billigere andre plasser.
dado Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Hos meg så står det updating empire total war,ikke dawnloding.Noen ganger så stoper den å laste ned,så starter jeg på nytt nedlastinga men da begynner den fra begynnelse fra 1% og videre. Vet noen om det som jeg lasta fra før blir sletta eller fortsetter den bare der den stopa fra før:
MPC Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Det sletter ikkje eller noko sånt, det berre updater til den er ferdig nedlasta. Eg kom på 10 % då den skifta til update. Eg marka at HD plassen til Empire minka ikkje til 0 % men fortsatte der den stoppa, så trur ikkje det blir sletta, den berre fortsetter der den stoppa. Om det går treigt, så better bytt server!
Fruktkake Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Det koster ca. 400 for discversjon Diskverisjonen kan faktisk aktiveres i Steam, noe som gjør prisene på Steam tragisk.
MPC Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Tror nok alle serverene har samme versjon. Er vel kanskje et par dubbet versjoner ute, slik som tysk. Men dette kan jeg jo ikke være sikker på. Er Taiwan sin dubba? Nokon som veit det, for viss ikkje prøver eg USA East Coast(den er jo på engelsk så...) Nei tror nok ikke det. Er som regel bare store språk som blir bubbet. Taiwansk er ikke en av de største språkene i verden. Høgreklikk på steam spillet Empire Total War. Velg Propeties -> Languages så velg språk!
Barista Bob Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Det koster ca. 400 for discversjon Diskverisjonen kan faktisk aktiveres i Steam, noe som gjør prisene på Steam tragisk. må man ikke aktivere i steam?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå