Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Tasker kan ofte ordne det meste.

 

Men kan det "låse" det slik at man kun velger mellom to program? Jeg har prøvd tasker, og det virker ikke som det har noe særlig å gjøre med den type GUI-ting?

 

Angående spørsmål 1, så er det løst, viser seg at mitt ene program av en eller annen bisarr grunn hadde som default innstilling å ikke tillate å kjøre i "background mode"

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan sikkert lage en profil som sier at om man er i ene eller andre programmet så starter den det motsatte ved hjemknapp trykk.

 

Men er ingen ekspert, trodde derimot at med root var det knapt begrenset hva tasker kunne gjøre....

 

Hmm, høres ikke ut som ett dumt forslag, skal teste det.

 

EDIT; Virker ikke som tasker kan reagere på home-button. Jeg kunne ihvertfall ikke finne det, noen som har noe tips til en annen kløktig måte å gjøre det på?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Trur dere at en roota telefon ville bli solgt like godt som u-roota?

 

Grunnen til at jeg spør er pga jeg har god erfaring med å roote selve telefonen men ikke med å un-roote den :p

 

For har i dag kjøpt en sandisk 64gb class 10 å vil roote telefonen for å kunne installere spilldataer på den.

Lenke til kommentar

 

 

Hmm, høres ikke ut som ett dumt forslag, skal teste det.

 

EDIT; Virker ikke som tasker kan reagere på home-button. Jeg kunne ihvertfall ikke finne det, noen som har noe tips til en annen kløktig måte å gjøre det på?

 

AtW

 

Ja, er en app som lar deg launche ting ved homekey. Skal sjekke hva den het, så redigerer jeg posten.

 

Edit: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eikatou0.appspot.home2shortcut

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hei, noen som kan svare på dette her.

 

På min forrige mobil, en galaxy nexus så kunne jeg stryke/dra fingeren over varsler i "varselpanelet" for å utvide de, og lese hele teksten i foreksempel en twitter melding(uten å åpne selve Alpen).

 

Kan ikke huske fra når jeg kunne dette, men ihvertfall fra og med 4.2.

 

Har nå en galaxy S3, men ser ikke ut som den kan det.

Har dette noe med android versjon eller er det et touchwiz fenomen?

Lenke til kommentar

Ja, er en app som lar deg launche ting ved homekey. Skal sjekke hva den het, så redigerer jeg posten.

 

Edit: https://play.google....t.home2shortcut

 

Tusen takk for tips, virker ikke helt som den dekker mine behov dog, for det første så må man dobbelklikke for å launche (eller long-press osv), for det andre virker den ikke til å ha noe funksjonalitet som skifter imellom de to appene (altså "om i app B, gå til app A" og motsatt)

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf

Hei, noen som kan svare på dette her.

 

På min forrige mobil, en galaxy nexus så kunne jeg stryke/dra fingeren over varsler i "varselpanelet" for å utvide de, og lese hele teksten i foreksempel en twitter melding(uten å åpne selve Alpen).

 

Kan ikke huske fra når jeg kunne dette, men ihvertfall fra og med 4.2.

 

Har nå en galaxy S3, men ser ikke ut som den kan det.

Har dette noe med android versjon eller er det et touchwiz fenomen?

Dette kom vel i jelly bean, men er litt usikker på om det kom i 4.1 eller 4.2. Hvis du har en av de versjonene, skal du kunne utvide varslingene, hvis ikke Samsung har fjernet det (og hvorfor skulle de det?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...