Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om en app som lar deg spille av youtube filmer og la den kjøre i bakgrunnen ? slik at du kan drive med andre ting samtidig som du streamer youtube musikk ?

Denne fungerer veldig greit for meg. Du trenger ikke loogge inn med noen youtube konto (hvilket for meg er ett pluss), men du kan fremdeles spille av spillelistene dine. Du bare søker på spillelister, så finner den lister ved navn. Veldig enkelt, og fungerer veldig greit.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nobeid.uListenLite

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne fungerer veldig greit for meg. Du trenger ikke loogge inn med noen youtube konto (hvilket for meg er ett pluss), men du kan fremdeles spille av spillelistene dine. Du bare søker på spillelister, så finner den lister ved navn. Veldig enkelt, og fungerer veldig greit.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nobeid.uListenLite

takker, var akkurat noe sånt jeg var ute etter :D

Lenke til kommentar

Finnes det en måte å finne diverse innhold på telefonen. På iPhone så var det en fin søke funksjon der man kunne søke etter diverse innhold på telefonen, for eks hvis du skulle lete etter en sms eller mail eller app på telefonen som inneholdt et spesifikt ord, så kunne man meget lett finne dette. Er dette mulig å på Android, kanskje med en app?

Lenke til kommentar

Hei. En app som lagrer aviser slik at jeg kan lese de uten nett? Gjerne gratis. Opera lar meg lagre sider, men ikke linkene inni så det er litt tungvint

Søk på offline browser i Google Play, så får du flere valg.

 

F.eks https://play.google.com/store/apps/details?id=it.nikodroid.offline&hl=no

 

Kan du velge hvor "dypt" den skal laste ned siden i antall lenker, samt velge bilder, flash-objekter osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Søk på offline browser i Google Play, så får du flere valg.

 

F.eks https://play.google.com/store/apps/details?id=it.nikodroid.offline&hl=no

 

Kan du velge hvor "dypt" den skal laste ned siden i antall lenker, samt velge bilder, flash-objekter osv.

Takker, akkurat hva jeg lette etter! Smart tlf må være det verste som har skjedd næringslivet de siste 100åra,hehehe Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar

Finnes det noen bra programmer som slår av WLAN/3G, når skjermen er av(og kanskje syncer med WLAN hvert 15 min), og slår på WLAN/3G, har funnet noen men vil gjerne at når jeg først kommer til et sted og kobler til et WLAN så slår den av sant,

men om jeg da er ute og langt vekk fra et WLAN så vil jeg at den skal automatisk slå på 3G når jeg slår på tlfen, ikke WLAN, da det uansett ikke finnes noe WLAN nettverk å koble til.

 

Muligens kronglete forklart, men har noen noe tips til hva man kan bruke der ? Går greit å ha WLAN på hele tiden, men litt unødvendig batteribruk om det finnes noen enkle programmer som kan kontrollere det :p

Takk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf

Finnes det noen bra programmer som slår av WLAN/3G, når skjermen er av(og kanskje syncer med WLAN hvert 15 min), og slår på WLAN/3G, har funnet noen men vil gjerne at når jeg først kommer til et sted og kobler til et WLAN så slår den av sant,

men om jeg da er ute og langt vekk fra et WLAN så vil jeg at den skal automatisk slå på 3G når jeg slår på tlfen, ikke WLAN, da det uansett ikke finnes noe WLAN nettverk å koble til.

 

Muligens kronglete forklart, men har noen noe tips til hva man kan bruke der ? Går greit å ha WLAN på hele tiden, men litt unødvendig batteribruk om det finnes noen enkle programmer som kan kontrollere det :p

Takk!

 

Har faktisk selv savnet et sånt program. Jeg ønsker at WiFi skal være av når jeg ikke bruker telefonen, men skru seg på ca hvert tiende minutt eller noe sånt. Så hvis det skjer noe på FB, så får jeg det med meg, uten at telefonen skal bruke mye av strømmen. :)

Kanskje også med mulighet for å skru av og på WiFi basert på hvor du er :)

Lenke til kommentar

 

Har faktisk selv savnet et sånt program. Jeg ønsker at WiFi skal være av når jeg ikke bruker telefonen, men skru seg på ca hvert tiende minutt eller noe sånt. Så hvis det skjer noe på FB, så får jeg det med meg, uten at telefonen skal bruke mye av strømmen. :)

Kanskje også med mulighet for å skru av og på WiFi basert på hvor du er :)

Jeg vil tro dette kan løses av Tasker, men har ikke selv brukt den noe sørlig da jeg ikke har behov for den. Begges disse funksjonene troe jeg holder på å bli standard for flere selskaper. Sony f.eks. har dette som standard (mer eller mindre nettopp dette STAMINA mode er). Fungerer utrolig godt. Telefonen kan ligge over natten/dagen og ikke bruke mer enn 6-8% batteri. Selv med alt av push skrudd på (slik at alt opdateres i det øyeblikk jeg slå på skjermen).

 

Tror NOKIA har dette som standard på W8 telefonene sine også. Ihvertfall har min fetter dette slått på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...