Gå til innhold

Ranger Northrend Heroics


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt ann på hvordan gruppe jeg har. Har hendt jeg har kommet i grupper der største DPSen er på rundt 1400, da blir det fort slitsomt.

 

Har hadt med uflaks med HoL, og så Old Kingdom (Insanity + Druid = ikke gøy)

Lettest? The Nexus, VH(om man er heldig med bossene) og Utgarde Keep.

Lenke til kommentar

I mine øyne er Oculus Heroic en pinsel å komme seg gjennom, mye grunnet Ley Guardian bossen som krever litt samspill samt litt flaks og enkelte ganger.

 

Av de lettere har man Utgard Keep, Violet hold og Culling of Stratholm.

 

Av hathat har jeg Azjol Nerub instansene Old Kingdom og Azjol Nerub. Hater Nerubians.

Lenke til kommentar

Mine erfaringer:

 

Oculus er et helvete med pug, fordi sistebossen er tilnærmet umulig å forklare for en gjennomsnitts pugperson, så glem å pugge denne. (Og da snakker jeg ren pug, ikke bare ''finn 5 spillere fra de beste guildsa.)

 

Dette er det eneste contentet som ikke steamrolles med pug sålangt jeg har erfart. Dette gitt at du faktisk har en dugandes tank, men dette merkes normalt før man blir savet så enkelt å bare finne seg en ny gruppe over å slite seg gjennom en heroic med nabbcakes.

Lenke til kommentar

vel har faktisk klart Oculus med en PuG, klarte å få samtlige til å forstå at WoW hadde en innebygget voicechat så jeg kunne forklare taktikken med ord fremfor skrevene i chatten. Tok likefult 6 forsøk da de hadde fått det for seg at når han går i enrage skal man spre seg over hele bossen og sørge for at healeren ikke har sjangs å holde folket i livet (utenfor Martyr rekkevidde).

 

Men bare en gang, aldri igjen.

Lenke til kommentar

Diminishing returns på 15 secs tho'

 

 

Husker ikke hvor lenge time stop varer, men du får problemer om du skal styre med det. Går jo immun på 4. time stop, og 3. varer jo i bare 1. sekund elns, om du holder på sånn.

 

 

Vi hadde en ruby, 3 amber, og en paladin som sto nedenfor og heala oss.

Gikk ned på første forsøket.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

5 Amber funker fint det, med litt timing har man brent han ned til fasen hvor han fader i løpet av 2 timestops (10 secs + 5 secs) så gjør du dette en gang til da DR detter av når han fader, siste 20% går som regel på 1 timestop, men folk sine timestops begynner å bli klare igjen så nps.

 

tok tre forsøk når jeg først fant duganes folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...