kimmy1505 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Hei! Jeg skal nå kjøpe meg min første blu ray spiller og trenger litt hjelp med valg av nettopp dette. Jeg har en 42" LCD fra Philipps (Philips 42" LCD-TV 42PFL9603H) Det er 2 spillere jeg har sett ekstra mye på. Philips BDP7200 og Panasonic DMP-BD35 Panasonic spilleren har jeg både lest og hørt mye bra om og den er veldig billig, hvertfall i forrhold til dens annmeldelser. Philips spilleren har jeg kun lest positive omtaler om. Hvis jeg velger denne slipper jeg et hav av fjernkontroller. Kom med meninger, hva syns dere? Kom eventuelt med andre forslag hvis dere har det! Spilleren bør ikke overskride prisen på Philips sin spiller (ca 3500). Takk =)
Target.Aquired Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=536974
Nauz Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Hei. Panasonicen får best i test både i testen til vg og ble av whathifi kårets til fjordårets beste spiller. Den gjør en utmerket jobb både med blu-ray og dvd filmer og den er samtidig markedets tynneste spiller. Har selv bd-35 og må si jeg er veldig fornøyd. Brukte tidligere Playstation 3(er nå på service) så jeg syntes spilleren virket veldig treg til og begynne med, men slik er det med alle spillere, ingen slår Playstation tre på lastetider og oppstartstid. Har også prøvd en Sony s550 og syntes denne var enda tregere.
Brainbug Skrevet 25. februar 2009 Skrevet 25. februar 2009 Kjøp PS3! 3.495,- for 80gb for tiden. Stabil, slitesterk og det sies at den fremdeles har verdens raskeste BD-spiller, -3sek til meny mot Panasonics testvinner tidligere denne måneden. Uten luke (slot-mating)man kan ødelegge og den knuser alt annet på software - oppdateringer for software og firmware kommer fortløpende hele tiden, noe som gjør at PS3 vil ligge i forkant mht støtte og kompatibilitet i forhold til dedikerte bokser, noe som gjorde den til verdens første spiller som støttet BD2.0-formatet iflg. bladet Hjemmekino. Optisk, S/PDIF og Coax lydoverføring i tillegg til HDMI. Ikke er den vond å se på heller Hjemmekino kåret forøvrig PS3 til beste BD-spiller i fjor sommer (mai/juni tror jeg). http://no.playstation.com/ps3/hardware/ Vanlig dedikert fjernkontroll til BD-spilleren er også å få kjøpt for 2-300,-: f.eks her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331638 og som bonus får du jo attpåtil verdens aller feteste spillkonsoll for tiden du kan bruke etter at filmen er slutt for samme prisen og billigere enn støvsamlerne fra andre produsenter.
Kleivis Skrevet 26. februar 2009 Skrevet 26. februar 2009 (endret) Kjøp Panasonicen viss du ikke trenger en PS3. For det første er den mindre og penere. Leverer bedre bilde og lyd og koster bare 2500 hos komplett. Ja og så er den fullstendig stillegående imotsetning til PS3 som går varm etter 45min og bråker og ødelegger litt av filmopplevelsen. Har selv begge deler og angrer ikke på at eg skaffet meg dedikert spiller. At PS3 laster inn 3 sek raskere er ubetydelig. BD35 kan også kobles til nettet for oppdateringer o.l. Endret 26. februar 2009 av Klipschy
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Hvis man vil legge litt mer i spilleren, burde man ta en kikk på Pioneer sine modeller.
Troymaister Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Hei! Jeg skal nå kjøpe meg min første blu ray spiller og trenger litt hjelp med valg av nettopp dette. Jeg har en 42" LCD fra Philipps (Philips 42" LCD-TV 42PFL9603H) Det er 2 spillere jeg har sett ekstra mye på. Philips BDP7200 og Panasonic DMP-BD35 Panasonic spilleren har jeg både lest og hørt mye bra om og den er veldig billig, hvertfall i forrhold til dens annmeldelser. Philips spilleren har jeg kun lest positive omtaler om. Hvis jeg velger denne slipper jeg et hav av fjernkontroller. Kom med meninger, hva syns dere? Kom eventuelt med andre forslag hvis dere har det! Spilleren bør ikke overskride prisen på Philips sin spiller (ca 3500). Takk =) Kjøp deg hellen en PS3, da får du full HD og spillkonsol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå