Gå til innhold

FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har veldig lite å si om den er kjønnsdelt, eller om den er kuttet ut. Det er ikke bra at det skjer. For det andre er det nok av skoler (38k elever) som har kuttet ut svømmeundervisningen, og jeg er ganske sikker på at muslimske skoler er overrepresentert.

 

Det har faktisk ganske mye å si, da det viktigste med svømmeundervisningen fortsatt må være at elevene lærer å svømme. Jeg har lett på nettet, og har ikke funnet en eneste skole som har sluttet med svømmeundervisning pga press fra muslimer. Siden du mener det er såpass mange burde det være smal sak for deg å dokumentere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Norgespatriotene og Sian hadde en liten demonstrasjon nylig mot islamiseringen av Norge, og hvor mange av disse fjernstyrte etnisk norske faktisk møtte opp og demonstrerte mot norgespatriotene, og dermed for islamisering av Norge !?

 

I sin uvitenhet så bidrar de til islamisering av Norge, slik også lederne for denne skolen gjør

 

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostland...ingen/1.6625620

 

Så det foregår en islamisering i stadig hurtigere tempo. Det som er mest skremmende er imidlertid at denne islamiseringen egentlig foregår ganske åpent, og med full støtte av naive, godtroende og uvitende nordmenn.

Lenke til kommentar
Det har veldig lite å si om den er kjønnsdelt, eller om den er kuttet ut. Det er ikke bra at det skjer. For det andre er det nok av skoler (38k elever) som har kuttet ut svømmeundervisningen, og jeg er ganske sikker på at muslimske skoler er overrepresentert.

 

Det har faktisk ganske mye å si, da det viktigste med svømmeundervisningen fortsatt må være at elevene lærer å svømme. Jeg har lett på nettet, og har ikke funnet en eneste skole som har sluttet med svømmeundervisning pga press fra muslimer. Siden du mener det er såpass mange burde det være smal sak for deg å dokumentere.

Hvem er det som går ut og sier "vi kuttet ut svmmeundervisningen fordi det var for mange muslimer på skolen våres". For min del burde det være helt umulig å dokumentere en eneste sklole som har sagt det, fordi da hadde det vært eksempel nummer 1 for FRP.

 

Saken er at på flere skoler med mange muslimer har problemer med at mange ikke vil delta i svømmeundervisningen og siden det er ulovelig å kjønnsdele (heldigvis) velger de istedenfor å ikke bruke masse penger på å arrangere det. Dette handler ikke om norske verdier, men dette handler om å ikke skape et samfunn hvor alt bli kjønnsdelt. Det er å gå feil vei. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1282609.ece

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Hvis du tror at det å demonstrere mot at rasistene skal få sette tonen i en så viktig samfunnsdebatt er det samme som å demonstrere for islamisering av norge så er det vel egentlig ikke stort vits i at du deltar i debatten.

 

Hvordan kan du vite om de er rasister ?

Er det i så fall fordi de demonstrerer mot islamiseringen av Norge ?

Mener du i såfall at det er "rasisme" å være mot islam ?

 

Og hvorfor mener du at alle som er kritisk til islamiseringen av Norge ikke skal få lov til å delta i debatten ?

Og hvordan skal det i så fall i det hele tatt bli noen debatt om ikke de som kritiserer islam og er imot islamisering skal få slippe til ?

Lenke til kommentar

NP snakker om raseteori på hjemmesidene sine, og bruker slagordet Norge Fritt - Norge hvitt.

 

Du konstruerer igjen argumenter ingen har kommet med isteden for å svare på det som faktisk blir sagt. Hvis du virkelig er så opptatt av dette burde du ta debatten på seriøs måte.

Lenke til kommentar
NP snakker om raseteori på hjemmesidene sine, og bruker slagordet Norge Fritt - Norge hvitt.

 

Du konstruerer igjen argumenter ingen har kommet med isteden for å svare på det som faktisk blir sagt. Hvis du virkelig er så opptatt av dette burde du ta debatten på seriøs måte.

 

jeg har ikke sett de at de skriver Norge fritt Norge hvitt, eller dette med raseteoriene men uansett så trenger de jo ikke være rasister.

Og når de demonstrerer mot islamisering av Norge, så bør alle som er mot islamisering demonstrere sammen mede dem, for å vise enighet om saken. Og ikke demonstrere mot dem, noe som faktisk kan bli oppfattet av muslimene so en demonstrasjon for islamisering av Norge.

 

Evt, uenighet mellom norgespatriotene bør tas opp i åpen debatt senere.

Jeg konstruerer ingen "kunstige" argumenter.

Men jeg ser fremover, og ser konsekvensene av den naive holdningen enkelte her viser,. Jeg ser også helheten, og ser hvor de små uenigheter og innnrømmelser for islam fører oss til slutt. Ikke minst fordi jeg har kunnskap om islam, og jeg forstår også islam.

 

Mange her sier de er imot islamisering, men likevel så bidrar de til økt islamisering fordi de ikke har den nødvendige kunnskap om islam.

Slik har det vært til nå, og slik vil det fortsette. For alt for mange sier som deg at de som har kunnskap om islam, og er imot islamisering av den grunn, de bør utestenges fra debatten.

 

Velkommen til det muslimske landet Norge. Om de rødgrønne vinner valget i høst, så har vi garantert mistet vårt land. For de selger det gladelig til islam, i bytte med et nytt folk og en håndfull stemmer.

Lenke til kommentar

De største rasistene, er de som kaller andre rasister i håp om å skaffe seg selv respekt.

Rødt og SV er de virkelige rasistene; De vil nekte folk adgang til å ytre seg i det offfentlige rom, samtidig som fundamentalister får herje fritt rundt.

 

Rasisme er også: Å unnlate å snakke om problemer, i frykt for å bli stemplet som rasistisk.

Omtrent som å forlate en hardt skadet person på gata.

Lenke til kommentar
De største rasistene, er de som kaller andre rasister i håp om å skaffe seg selv respekt.

Rødt og SV er de virkelige rasistene; De vil nekte folk adgang til å ytre seg i det offfentlige rom, samtidig som fundamentalister får herje fritt rundt.

Jeg vil heller at folk holde kjeft/bli sensurert enn at de skal få lov til å gå ut i media og fremme rasisme, hat og etnisk rensing. Jeg synes det er merkelig at Norge, som jo skal være et foregangsland når det kommer til menneskerettigheter skal tillate et parti som vil bryte et dusin av dem.

Lenke til kommentar
jeg har ikke sett de at de skriver Norge fritt Norge hvitt, eller dette med raseteoriene men uansett så trenger de jo ikke være rasister.

Og når de demonstrerer mot islamisering av Norge, så bør alle som er mot islamisering demonstrere sammen mede dem, for å vise enighet om saken. Og ikke demonstrere mot dem, noe som faktisk kan bli oppfattet av muslimene so en demonstrasjon for islamisering av Norge.

 

Surely you jest madame... Alle med tosifret iq og oppover skjønner at NP er et rasistisk parti.

 

"Vi er opptatt av raseteorier, vi vil kaste ut alle mørkhudete av landet, slagordet vårt er Norge fritt, Norge hvitt. Vi har ingen annen politikk vi bryr oss om utenom dette. Men, vi er ikke et rasistisk parti!" - neeeiiidaaa...

 

At du tror muslimer vil tro at folk demonstrerer for islam, når de demonstrerer mot rasisme sier egentlig mer om deg enn om muslimer.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle være litt djevelens advokat, og prøve å argumentere mot at NP er et rasistisk parti.

 

Fant denne definisjonen av rasisme på wikipedia.

 

Rasisme refererer normalt til en oppfatning av at menneskers rettigheter og plass i samfunnet varierer avhengig av deres rase, og til handlinger og politikk som bygger på en slik oppfatning.

 

Oppdaget derimot at de faller godt innenfor denne definisjonen, slik at forsøket på å 'forsvare' dem ble litt fåfengt. :dontgetit:

 

Det hele koker selvfølgelig ned til hvordan man definerer rasisme konkret. Jeg hadde tidligere en oppfatning av at rasisme gikk ut på at man mente at noen raser hadde mer verdi enn andre, (hvite er bedre enn svarte feks) men når ikke det er tilfellet vil jeg si at NP er et rasistisk parti.

Lenke til kommentar
De største rasistene, er de som kaller andre rasister i håp om å skaffe seg selv respekt.

Rødt og SV er de virkelige rasistene; De vil nekte folk adgang til å ytre seg i det offfentlige rom, samtidig som fundamentalister får herje fritt rundt.

 

Rasisme er også: Å unnlate å snakke om problemer, i frykt for å bli stemplet som rasistisk.

Omtrent som å forlate en hardt skadet person på gata.

 

Eh, nei... Ikke noe av det du nevnte kan kalles rasisme. Diskriminering kalles det.

 

Fundamentalister får herje fritt rundt i det offentlige rom? Har du noen eksempler på det.

Lenke til kommentar
Oppdaget derimot at de faller godt innenfor denne definisjonen, slik at forsøket på å 'forsvare' dem ble litt fåfengt. :dontgetit:

 

Det er det som er litt morsomt med det. Det er mange som nekter å se rasisme der den faktisk forekommer fordi mener rasisme blir ropt om for ofte. Men NP driver jo faktisk med raseteori, forfekter etnisk rensing, og vil ha norge "hvitt". Så litt vanskelig å påstå at de ikke er rasister. Hehe.

Lenke til kommentar

Radikal Islam er vår tids største kamp og utfordring. Siv Jensen har nevnt, Geert Wilders har nevnt det, Ayaan Hirsi Ali (et sitat i min signatur fra denne fantastiske kvinnen!) og Theo van Gogh har nevnt det. Sistnevnte risikerte sitt eget liv for å ytre det han selve mente. I frie Nederland?

Det er som de sier, vi har bekjempet nazismen og kommunismen, nå handler det om å bekjempe islamismen.

Det er samme hat-propaganda i mot Israel og jødene, det er samme mål som Adolf Hitler sine; nemlig verdensherredømme. Det som er det verste er jo at islamistene legger ikke skjul på det, de sier åpent til og med i vestlige land at de vil erobre landene og innføre Sharia. De som legger skjul på det er naive politikere som Stoltenberg og Halvorsen. Det er som å se på Chamberlain om igjen, som gir Hitler "land for peace", det er det samme vi gjør i dag også. Vi gir litt av oss selv til fordel for Islam, men gir de noe tilbake? Nei, selvfølgelig ikke. Det er ikke i deres interesse! At den norske stat i dag gir 500 000 kroner til Islamsk Råd Norge som er så steinalderske i mange av sine synspunkter er direkte kvalmende. Vi dreper vår egen frihet, men det virker som folk ikke har innsett det.. enda.

Lenke til kommentar
Det er samme hat-propaganda i mot Israel og jødene, det er samme mål som Adolf Hitler sine; nemlig verdensherredømme. Det som er det verste er jo at islamistene legger ikke skjul på det, de sier åpent til og med i vestlige land at de vil erobre landene og innføre Sharia.

1. At de vil erobre landet som i utgangspunktet har blitt okkupert fra dem er jo bare rett og rimelig. Lær din historie.

2. Selvsagt vil muslimer at Islam skal ta over verden. Hvilken religion har ikke det som mål? Hva med misjonsbefalingen i bibelen? De kristne har da reist over hele verden og påtvingt folk sin egen religion.

3. De fleste norske muslimer er imot sharia.

 

Ditt inlegg er gjennomsyret av uvitenhet.

Endret av aluxez
Lenke til kommentar
Radikal Islam er vår tids største kamp og utfordring. Siv Jensen har nevnt, Geert Wilders har nevnt det, Ayaan Hirsi Ali (et sitat i min signatur fra denne fantastiske kvinnen!) og Theo van Gogh har nevnt det. Sistnevnte risikerte sitt eget liv for å ytre det han selve mente. I frie Nederland?

Det er som de sier, vi har bekjempet nazismen og kommunismen, nå handler det om å bekjempe islamismen.

Det er samme hat-propaganda i mot Israel og jødene, det er samme mål som Adolf Hitler sine; nemlig verdensherredømme. Det som er det verste er jo at islamistene legger ikke skjul på det, de sier åpent til og med i vestlige land at de vil erobre landene og innføre Sharia. De som legger skjul på det er naive politikere som Stoltenberg og Halvorsen. Det er som å se på Chamberlain om igjen, som gir Hitler "land for peace", det er det samme vi gjør i dag også. Vi gir litt av oss selv til fordel for Islam, men gir de noe tilbake? Nei, selvfølgelig ikke. Det er ikke i deres interesse! At den norske stat i dag gir 500 000 kroner til Islamsk Råd Norge som er så steinalderske i mange av sine synspunkter er direkte kvalmende. Vi dreper vår egen frihet, men det virker som folk ikke har innsett det.. enda.

 

Du ignorerer endel åpenbare feil i sammenligningene dine. For meg synes dramatiseringen din så overspillt at jeg får følelsen av du ikke frykter en konflikt, du ønsker en konflikt. Du ønsker å skremme andre for å skape mer hat på hver side. Jeg synes det virker som du inbiller deg at man kan utslette alle muslimer. Det er kortsluttet logikk, samtidig som det ville vært verdens klart største forbrytelse mot menneskeheten. Men det orkes det ikke å tenke så mye over.

 

Gang på gang begår høyresiden den samme idiotiske feilen. De ivrer for å hoppe inn i land for å "skape fred med vold", og tror at dette vil være konsekvensfritt. De skaper millitærkupp og finansierer motstandsgrupper for å bekjempe utenlandske grupperinger som fører politikk de ikke liker. Utenlandske grupper som mottar avansert trening og millitært utstyr. Som f.eks. Taliban. Som f.eks. Al Qaida.

 

Har denne metoden noen sinne lykkes? Nei, ikke en eneste gang. Vel, for noen er det vellykket - dem som tjener penger på krig. Våpenfabrikantene, kontraktørene, de privateide gråsoneoperatørene, som Blackwater. For alle andre er det enda et skritt i feil retning.

 

At det massakreres uskyldige ikkevestlige gidder vestlig høyreside ikke å tenke på engang. Det virker rett og slett som oppfattningen er at et ikkevestlig liv er null verdt. Når det siden koker over, og terror utøves, er man alltid "sjokkert". Da skal det utføres "krig mot terror", for å "utslette terrorisme". Et realistisk og nøkternt mål? Neppe. For å tro på noe slikt må man etter min oppfattning være, komplett idiot. Det er enda mer tåpelig enn å tro at man kunne vinne vietnamkrigen. Høyresiden blir jo bare dummere og dummere virker det som. Kan det være at høyrelederne driver kynisk manipulasjon av sine egne, og ikke bryr seg en døyt om sønnene og døtrene av deres egne velgere må gå i døden for dem? De skaper problemer som siden havner i fanget på oss andre, og eksploderer.

 

Tenk over det... Hvem er det som dreper din frihet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...